تصویربرداری تله‌فیلم «قصه‌های خدا» در مشهد آغاز شد
کد خبر: 3331694
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳

تصویربرداری تله‌فیلم «قصه‌های خدا» در مشهد آغاز شد

گروه هنر: ساخت تله‌فیلم جدید فیلم‌ساز خرم‌آبادی سیدغلامرضا نعمت‌پور با عنوان «قصه‌های خدا» در مشهد مقدس آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، سیدغلامرضا نعمت‌پور، کارگردان لرستانی امروز، 30 تیرماه در جمع خبرنگاران گفت: این فیلم به تهیه‌کنندگی فرج‌الله سلحشور در عید سعید فطر کلید خورد و یکی از فیلم‌های مجموعه «قصه‌های خدا» است که از اتفاقات واقعی که بین مردم رواج داشته ساخته شده‌اند.
وی با بیان این‌که هر قسمت این تله‌فیلم به‌صورت مستقل توسط یک کارگردان تولید خواهد شد، افزود: تم اصلی فیلم‌های این مجموعه در چهار محور عبرت‌آموز، اعتقادی، خدامحوری و جذابیت است‌.
نعمت‌پور اضافه کرد: این مجموعه با مشارکت، معاونت بسیج فرهنگی اجتماعی ساخته شده که تهیه کنندگی آن را فرج‌الله سلحشور بر عهده دارد و جمال شورجه به‌عنوان مشاور کارگردان در کنار کارگردان‌های این اپیزودها قرار دارد و تدوین‌گری این فیلم را زند‌باف انجام می‌دهد که سایر عوامل پشت صحنه در هر اپیزود تغییر پیدا می‌کنند.
این کارگردان لرستانی گفت: لوکیشن‌های مختلفی از حرم امام رضا(ع) در مشهد تا شهرک سینمای غزالی را دراین مجموعه مشاهده خواهد شد.
یادآور می‌شود، عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده علی نصیری‌پور‌، کارگردان سید غلامرضا نعمت‌پور، جمال شورجه مشاور کاردان، ناصر رویین‌تن مجری طرح،  علی عظیم‌زاده تصویربردار، محسن طیبی صدابردار، سعید سرابی طراح صحنه، نسرین دادگر طراح لباس، محمد قلی‌نژاد طراح گریم، علی فلاح تدارکات، علی سیدی عکاس، کوروش‌زاده منشی صحنه، علی‌رضا سنایی دستیار کارگردان و فرج‌الله سلحشور تهیه کننده‌ هستند.

captcha