برگزاری ۲۰ کلاس قرآنی در معمولان
کد خبر: 3345106
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷

برگزاری ۲۰ کلاس قرآنی در معمولان

گروه فعالیت‌های قرآنی: ۱۰ کلاس قرآنی در زمینه‌های مختلف قرائت، مفاهیم، حفظ و کلاس‌های پیش دبستانی و همچنین ۱۰ کلاس در زمینه صحیح‌خوانی قرائت نماز و قرآن کریم در شهر معمولان لرستان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، مهدی حسنوند، کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پلدختر، یک‌شنبه، 25 مردادماه جاری، از کلاس‌های قرآنی شهرستان معمولان بازدید کرد.
وی، در این بازدید از نزدیک در روند برگزاری کلاس‌های قرآنی شهر معمولان قرار گرفت.
گفتنی است، در شهر معمولان ۱۰ کلاس قرآنی در زمینه‌های مختلف قرائت، مفاهیم، حفظ و کلاس‌های پیش دبستانی و همچنین ۱۰ کلاس در زمینه صحیح‌خوانی قرائت نماز و قرآن‌کریم در حال برگزاری است.
وی، همچنین به بازدید مؤسسه قرآنی حضرت رقیه(س) شهر معمولان با مدیریت افسانه کاظمی پرداخت و در این دیدار ضمن تشکر از فعالیت‌های قرآنی مؤسسه حضرت رقیه(س) این شهرستان، بر توسعه همه جانبه و نهادینه کردن فرهنگ انس با قرآن در شهرستان تأکید کرد.
در پایان این دیدار افسانه کاظمی، مدیر مؤسسه قرآنی حضرت رقیه(س) شهر معمولان گزارشی از روند فعالیت‌های قرآنی این مؤسسه در شش ماهه اول سال ۹۴ را ارائه کرد.
حسنوند همچنین با حضور در محل کلاس تجوید قرآن مؤسسه تبیان از روند فعالیت‌های قرآنی این مؤسسه بازدید کرد.
کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پل‌دختر، روند کلاس تجوید مؤسسه تبیان را مثبت ارزیابی کرد و بر تداوم این فعالیت‌ها تأکید کرد.
گفتنی است، در ادامه این بازدید هاشمی، مدیر مؤسسه قرآنی تبیان گزارشی از فعالیت‌های مؤسسه و کلاس تجوید ارائه داد.

captcha