«آخرین لالایی مادر» به جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان راه یافت
کد خبر: 3358456
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
از بروجرد؛

«آخرین لالایی مادر» به جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان راه یافت

گروه هنر: نمایش خیابانی «آخرین لالایی مادر» از بروجرد به نویسندگی و کارگردانی پژمان شاهوردی به جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان راه یافت.

به گزارش خبرگزاری بین‌الللی قرآن(ایکنا) از لرستان، نمایش خیابانی «آخرین لالایی مادر» از بروجرد به نویسندگی و کارگردانی پژمان شاهوردی به‌عنوان تنها نماینده از لرستان برای اولین‌بار به جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان، بزرگ‌ترین فستیوال تئاتر خیابانی ایران راه یافت.
بنا براین گزارش، دهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان، بزرگ‌ترین فستیوال تئاتر خیابانی ایران   از چهارم تا نهم مهرماه در شهرستان مریوان برگزار می‍‌شود .
پژمان شاهوردی، هنرمند جوان،  پرتلاش و موفق عرصه تئاتر شهرستان بروجرد  با نمایش آخرین لالایی مادر به‌عنوان تنها نماینده از لرستان  در بخش مسابقه  این جشنواره شرکت خواهد کرد.
یادآور می‌شود، در طول 10 دوره برگزاری این جشنواره، استان لرستان برای اولین‌بار است  که توانسته با این نمایش خیابانی به بزرگ‌ترین فستیوال تئاتر خیابانی ایران در مریوان راه یابد. 
یادآور می‌شود، نمایش خیابانی آخرین لالایی مادر  به نویسندگی  و کارگردانی پژمان شاهوردی و بازیگری حدیث گودرزی، سید حسام شریعتمداری، نسرین ورمزیار، کوروش معین‌فر، میلاد صادق‌نژاد و عوامل نمایش محمد همایونی و مهدی جودکی در این جشنواره شرکت می‌کند.

captcha