جنبش اسلامی فلسطین از مترجم قرآن به زبان عبری تجلیل کرد + عکس
کد خبر: 3442078
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹

جنبش اسلامی فلسطین از مترجم قرآن به زبان عبری تجلیل کرد + عکس

گروه بین‌الملل: هیئتی از جنبش اسلامی فلسطین شب گذشته، ۱۱ آبان‌ماه، با حضور در منزل صبحی علی عدوی، مترجم قرآن به زبان عبری از وی تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فلسطینو 48، هیئتی از جنبش اسلامی فلسطین با حضور در منزل صبحی علی عدوی در روستای «طرعان» فلسطین از تلاش‌های وی در ترجمه قرآن به زبان عبری که برای نخستین‌بار در این کشور صورت گرفته است، تقدیر کردند.

شیخ رائد صلاح، رئیس جنبش اسلامی فلسطین، شیخ کمال خطیب، شیخ عبدالکریم حجاجره، شیخ محمد ابوشهاب(ابوموسی)، سلیمان احمد و شیخ زیاد زرعینی از دیگر اعضا و مسئولان این جنبش بودند که در منزل صبحی علی عدوی حضور یافتند.

هیئت فلسطینی در این دیدار تقدیرنامه‌ای ویژه به عدوی اعطا و وی نیز نسخه‌ای از ترجمه قرآن به زبان عبری را به هیئت اهدا کرد.

هیئت جنبش اسلامی فلسطین با قدردانی از صبحی عدوی به خاطر ترجمه قرآن به زبان عبری، این اثر را گامی شاخص و بی‌نظیر دانست؛ چرا که خیر و منفعت زیادی برای غیر مسلمانان عبری‌زبان که قرآن را می‌خوانند، دارد.

صبحی عدوی ترجمه قرآن به زبان عبری را طی سه سال انجام داد و برای این کار از کارشناسان، تفاسیر قرآن و منابع علمی زیادی بهره برد.


 

captcha