باشگاه خبرنگاران بسیج آغاز به کار می‌کند/ بزرگ‌ترین مجموعه خبری در دنیا
کد خبر: 3462025
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۶
معاون روابط عمومی بسیج خبر داد:

باشگاه خبرنگاران بسیج آغاز به کار می‌کند/ بزرگ‌ترین مجموعه خبری در دنیا

گروه سیاسی: طی مراسمی با حضور مسئولان بسیج و مدیران رسانه ها باشگاه خبرنگاران بسیج به طور رسمی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی بسیج، اسماعیل احمدی، مشاور ریاست و معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین گفت: همزمان با آغاز هفته وحدت و ایام ولادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام صادق (ع) مراسم افتتاح باشگاه خبرنگاران بسیج برگزار می‌شود.

احمدی با اشاره به حضور مسئولان بسیج و مدیران رسانه‌ها در این مراسم اظهار کرد: معاون خبر رسانه ملی، سردار نقدی و حجت‌الاسلام والمسلمین تویسرکانی، مسئول نماینده ولی فقیه در بسیج سخنرانان مراسم افتتاح هستند.

وی افزود: رونمایی از پایگاه اینترنتی باشگاه و کارت خبرنگاری از جمله برنامه‌های افتتاحیه می‌باشد که قرار است به برخی از افراد نیز کارت افتخاری باشگاه اهدا شود.

معاون روابط عمومی بسیج به تشکیل باشگاه در تابعیت خبرگزاری بسیج اشاره و عنوان کرد: کلیه بسیجیان علاقمند به حوزه خبر، رسانه، عکس و تصویر می‌توانند به صورت الکترونیکی در سایت باشگاه و یا خبرگزاری بسیج ثبت نام کرده و با گذراندن دوره‌های آموزشی در سطوح مختلف عضو این مجموعه خبری شوند.

وی ادامه داد: باشگاه خبرنگاران بسیج که حداقل ده‌ها هزار بسیجی را سازماندهی خواهد کرد، بزرگ‌ترین  مجموعه خبری دنیا خواهد بود که اولویت خبری آن نیز انتشار گفتمان ولایت و اخبار مردمی در اقصی‌نقاط کشورمان است.

این فعال رسانه‌ای به دوره‌های آموزشی حضوری و مجازی اشاره کرد و گفت: در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و تخصصی دوره‌های گوناگونی در استان‌ها و شهرستان‌ها تعریف و مدون شده تا شاهد تربیت حرفه‌ای خبرنگاران بسیجی در کشور باشیم که طی 6 ماهه دوم 94 حداقل 10 هزار بسیجی دوره مقدماتی، حضوری و مجازی را می گذرانند.

گفتنی است مراسم افتتاح باشگاه خبرنگاران بسیج چهارشنبه، 2 دی ماه 94 از ساعت 10 صبح در تالار رضویه سازمان بسیج مستضعفین برگزار خواهد شد.

captcha