به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از فارس، مسعود رستگار، رئیس جهاد دانشگاهی فارس از برگزاری گردهمايي رؤساي جهاد دانشگاهي سراسر كشور، بهمدت 2 روز در شيراز خبر داد و گفت: روز چهارشنبه، 30 ديماه ميزبان روساي جهاددانشگاهي سراسر كشور در شيراز خواهيم بود.
وي با بيان اينكه اين گردهمايي با عنوان نشست شيراز، تا روز اول بهمنماه ادامه خواهد داشت، خاطرنشان كرد: در اولين روز اين نشست و به ميمنت ايامالله دهه مبارك فجر و در آستانه سالروز پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي، ساختمان مجتمع جهاددانشگاهي استان فارس در شيراز به بهرهبرداري خواهد رسيد.
رئيس جهاد دانشگاهي استان فارس با بيان اينكه ساختمان مجتمع جهاد دانشگاهي استان فارس از مصوبات دومين سفر استاني هيئت محترم دولت بهشمار ميرود، بیان كرد: اين مجتمع با كمك قابل توجه وزارت محترم نفت، احداث و آماده بهرهبرداري شده است.
رستگار با اشاره به اينكه مراسم افتتاحيه گردهمايي روساي جهاددانشگاهي كشور در شيراز، ساعت 9 روز چهارشنبه، 30 ديماه در محل مجتمع جهاد دانشگاهي فارس، آغاز ميشود، گفت: انشاءالله در اين نشست نماينده معظم رهبري در استان فارس و امام جمعه شيراز، استاندار، مديران كل و مقامات ارشد استان فارس، نمايندگان وزارت نفت، روساي دانشگاهها و مؤسسههاي آموزشعالي، پژوهشي، فرهنگي و جمعي از اساتيد و دانشگاهيان، حضور خواهند داشت.
وي با اشاره به حضور طيبي، عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي و رئيس جهاد دانشگاهي كشور در اين گردهمايي، گفت: محورهاي همايش طرح مباحثي در خصوص جايگاه و ماموريت جهادد انشگاهي در نقشه جامع علمي كشور، نقشآفريني علمي در شرايط پساتحريم و ساير ماموريتها و مسائل مرتبط با جهاد دانشگاهي خواهد بود.
رستگار همچنين، گفت: رؤساي جهاد دانشگاهي سراسر كشور، در حاشيه نشست شيراز ضمن زيارت بارگاه ملكوتي حضرت احمدبن موسي(ع)، با توليت آستان مقدس احمدي و محمدي(ع) نيز ديدار خواهند داشت.
رئيس جهاد دانشگاهي استان فارس در پایان از تمامي مديران كل و مسئولان دستگاههاي اجرايي براي حضور در اين گردهمايي دعوت به عمل آورد.