به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از فارس، احمد میری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فیروزآباد بیان کرد: محفل انس با قرآن در جوار آستان مقدس امامزاده آقام سید محمد(ع) برگزار شد.
وی اظهار کرد: این مراسم معنوی با سخنرانی مسئول حوزه علمیه محمدیه (ص) شهرستان فیروزآباد و مداحی، مداح اهل بیت(ع) عبدالرشید ازادی در جوار این آستان مقدس برگزار شد.
میری خاطرنشان کرد: در این مراسم بیش از 100 نفر از طلاب حوزه علمیه محمدیه(ص)، فرمانده سپاه پاسداران، اداره تبلیغات اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و قاریان برجسته شهرستان حضور داشتند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فیروزآباد بیان کرد: این مراسم بهمناسبت ایام مبارک دهه فجر و از سری برنامههای فرهنگی و قرآنی فیروزآباد در این بقعه متبرکه برگزار شد.