کاهش حضور شهرداری در یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد
کد خبر: 3506824
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
دبیر نمایشگاه تایید کرد؛

کاهش حضور شهرداری در یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد

گروه فعالیت‌های قرآنی: دبیر یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد با بیان اینکه شهرداری مشهد به‌گونه‌ای متفاوت و متمایز با سال‌های گذشته در نمایشگاه قرآن امسال حضور می‌یابد، گفت: شهرداری مشهد به صورت ستاد اربعین در یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد حضور پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، ایسنا نوشت: حجت‌الاسلام و المسلمین محمدتقی کاظمی‌نسب، در خصوص برخی شنیده‌ها مبنی بر عدم همکاری شهرداری مشهد با ستاد اجرایی یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد ضمن بیان این مطلب، اظهارکرد: در سال‌های گذشته فرهنگسراهای زیرنظر شهرداری مشهد در نمایشگاه قرآن و عترت حضور داشتند که امسال این اتفاق رخ نخواهد داد.
کاظمی‌نسب عنوان کرد: همکاری امسال شهرداری با ستاد اجرایی نمایشگاه قرآن از طریق برنامه‌های جانبی که از سوی شهرداری پیش‌بینی شده‌است، صورت خواهد گرفت.
وی ادامه داد: همچنین قرار بر این بود که این نهاد نحوه حضور و برنامه‌های خود را به ستاد اجرایی یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اعلام کند که تا به امروز این اتفاق نیافته است.
دبیر یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد خاطر نشان کرد: امیدواریم این برنامه‌ها تا زمان نشست مطبوعاتی تشریح برنامه‌های یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت که قرار است فردا برگزار شود، مشخص شده باشند.
در همین حال از شهرداری مشهد خبر می‌رسد که این نهاد احتمالا بنا دارد در آینده نمایشگاه مشابهی را با محوریت خود در محلی دیگر برگزار کند.
یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد از 26 خرداد ماه سال جاری به مدت 8 روز در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شود.
captcha