نشست ناظران استانی مسابقات قرآن اوقاف برگزار می‌شود
کد خبر: 3518821
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹

نشست ناظران استانی مسابقات قرآن اوقاف برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: نشست توجیهی ناظران استانی مسابقات قرآن اوقاف سه‌شنبه، 12 مردادماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) نشست توجیهی ناظران مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن اوقاف سه‌شنبه، 12 مردادماه در مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.
براساس این گزارش، این نشست با حضور مسئولان و دست‌اندرکاران مسابقات قرآن سازمان اوقاف و ناظرانی که از مرحله استانی این مسابقات نظارت می‌کنند برگزار می‌شود تا بحث نظارت بر مرحله استانی مسابقات با کیفیت خوبی دنبال شود و ناظران نسبت به امر نظارت توجیه باشند.
در این نشست یکروزه، محمد انجم‌ شعاع، مسئول کمیته نظارت ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن جلسه‌ای با ناظران خواهد داشت و در ادامه نیز حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف به بیان مطالب توجیهی می‌پردازد و همچنین یک جلسه توجیهی به منظور تبیین آیین‌نامه نظارت برگزار می‌شود و در پایان نیز جلسه پرسش و پاسخ با حضور ناظران برپا خواهد شد.
بنابر این گزارش، در این نشست کارشناسان قرآنی استان‌ها و اساتید و دست‌اندرکارانی که در بحث مسابقات مشارکت دارند حضور خواهند داشت.
یادآور می‌شود، مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن اوقاف هم‌اکنون در استان‌ها در حال برگزاری است و تا شهریورماه نیز ادامه خواهد داشت.
captcha