به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایكنا) از فارس، مصطفی عسکری بیگدلی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ممسنی امروز، 3 شهریور گفت: در اولین روز از هفته دولت ضریح مطهر امامزاده سید عبدالله(ع) ممسنی با حضور مسئولین و مردم روستای عالیوند این شهرستان نصب شد.
وی افزود: این ضریح مطهر توسط هنرمندان و ضریح سازان شهر شیراز به ارزش 200 میلیون ریال ساخته شد که هزینه آن توسط بانی خیر حاج غفار هادینژاد پرداخت شده است.
عسکری در پایان گفت: شهرستان ممسنی شهر نیک اندیشان است که از دیرباز تاکنون نسبت به تأمین هزینههای مرمت و بازسازی بقاع متبرکه و امامزادگان همیشه در صحنه هستند.