ممنوعیت حرکت دسته‌های عزاداری بعد از ساعت 23
کد خبر: 3535458
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴

ممنوعیت حرکت دسته‌های عزاداری بعد از ساعت 23

گروه اجتماعی: فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به اینکه دسته‌های عزاداری نباید با طولانی کردن مراسم‌ مزاحمت برای مردم ایجاد کنند،‌ گفت: این مراسم‌ تا ساعت 23 برای هیئت‌های عزاداری در نظر گرفته شده است.

احمد جبارپور، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ  در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های پلیس در محرم تأمین امنیت و برقراری نظم و انضباط است. در این راستا از تمام توان خود برای ارائه خدمات به مردم و همچنین برقراری نظم و امنیت انجام شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در عزاداری ماه محرم باید تمام شئون از سوی مردم و هیأت‌های عزاداری رعایت شود، افزود: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده هیأت‌های عزاداری نیز باید قوانین را رعایت کرده و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده مراسم‌ خود را برگزار کنند.
جبارپور با اشاره به اینکه دسته‌های عزاداری نیز نباید با طولانی کردن مراسم‌ مزاحمت برای مردم ایجاد کنند،‌ خاطرنشان کرد: این مراسم‌ تا ساعت 23 برای هیأت‌های عزاداری در نظر گرفته شده است.
این مسئول همچنین از همکاری همیاران محرم در هیأت‌های عزاداری خبر داد و گفت: این همیاران نیز پلیس را در اجرای نظم و برقراری امنیت کمک می‌کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در ادامه سخنان خود از کاهش 21 درصدی جرائم در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد و تأکید کرد: با انجام مأموریت‌های مختلف و اجرای برنامه‌های مختلف شاهد کاهش 21 درصدی جرائم در این شهرستان بوده‌ایم.
جبارپور گفت: امروز شاهد تعاملات بیشتر پلیس با مردم هستیم و همین سبب شده است که مردم بیش از گذشته به پلیس اعتماد کنند، بنابراین طی 6 ماه گذشته شهروندان در ساوجبلاغ 43 هزار بار با فوریتی پلیس 110 تماس داشته‌اند که 23 هزار مورد آن عملیاتی شده و مابقی با مشاوره و مراجعه حضوری برطرف شده است.
وی در پایان بر اجرای مستمر طرح‌های پاک‌سازی در این شهرستان تأکید کرد و گفت: این طرح‌های پاک‌سازی نیز به صورت مستمر در ساوجبلاغ ادامه دارد و به صورت نقطه‌ای هر دو هفته یک بار در مناطق مختلف این شهرستان اجرایی می‌شود.
captcha