سومین همایش سراسری مهدویت در ایام اربعین حسینی(ع) برگزار می‌شود
کد خبر: 3535750
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۴
میرمحمدی خبر داد:

سومین همایش سراسری مهدویت در ایام اربعین حسینی(ع) برگزار می‌شود

گروه سلامت: معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران از برگزاری سومین همایش سراسری مهدویت به مناسبت ایام اربعین حسینی با محوریت نقش امام حسین (ع) در مهدویت و امر ظهور خبر داد.

سید مهدی میرمحمدی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به برگزاری سومین همایش مهدویت از سوی این نهاد اظهار کرد: این همایش با همکاری کانون‌های مهدویت دانشجویی کشور و پژوهشکده مهدویت و آینده‌اندیشی مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی جهاد علوم پزشکی عنوان کرد: این همایش نخستین فراخوان آثار علمی، ادبی و هنری در سطح مجامع علمی‌(دانشگاهیان) و حوزویان با موضوع اربعین امام حسین(ع) است.

وی ادامه داد: در این همایش که به مناسبت راهپیمایی اربعین حسینی(ع) برگزار می‌شود قشر فرهیخته دانشگاه و حوزه با ارسال آثار علمی، ادبی و هنری به رقابت پرداخته و به غنای این همایش می‌افزایند.

میر محمدی اعلام کرد: سومین همایش مهدویت با محوریت «نقش امام حسین(ع) در مهدویت و امر ظهور»؛ در بخش علمی در قالب مقالات و پژوهش‌های علمی، بخش ادبی در قالب‌های شعر، داستان نویسی و قطعه ادبی (متن ادبی، دل نوشته، خاطره نویسی) همچنین بخش هنری نیز در قالب های عکس، گرافیک، طراحی، طراحی پوستر، تذهیب و نگارگری برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۰ آبان ۱۳۹۵ به صندوق الکترونیکی arbaeen95@chmail.ir ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار به پایگاه اطلاع‌رسانی کانونهای مهدویت دانشجویی کشور: www.anwarmahdi.ir ، مرکز انتظار موعودwww.entezarm.ir، شبکه تلگرام https://telegram.me/anwarmahdi و شماره ۶۶۹۷۷۱۷۱-۰۲۱ و ۶۶۴۸۲۶۷۰-۰۲۱ تماس برقرار کنند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۰:۲۳
0
0
برگزاری همایش برای شرکت علاقمندان در زمینه‌های مختلف مهدویت از اقدامات خوب و ارزنده است
captcha