«حنانه» بخش صبحگاهی رقابت‌های امارات را پشت سر گذاشت
کد خبر: 3544578
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰

«حنانه» بخش صبحگاهی رقابت‌های امارات را پشت سر گذاشت

گروه بین‌الملل: «حنانه خلفی»، نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان در امارات لحظاتی پیش، با حضور در جایگاه تلاوت به‌عنوان اولین شرکت‌کننده در روز چهارم این مسابقات، به سؤالات هیئت داوری در بخش صبحگاهی پاسخ داد.

حنانه بخش صبحگاهی رقابت‌های امارات را پشت سر گذاشت
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حنانه خلفی، صبح امروز، چهارشنبه، ۱۹ آبان به‌عنوان نخستین شرکت‌کننده روز چهارم مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان امارات موسوم به «شیخة‌ فاطمة‌ بنت مبارک» در جایگاه تلاوت حاضر شد تا توانمندی خود را در محفوظات قرآنی به نمایش بگذارد.
حنانه در بخش صبحگاهی پس از انتخاب قرعه خود، به سه پرسش هیئت داوری پاسخ داد.
نماینده ایران در نخستین مسابقات بین‌المللی قرآن امارات که به‌عنوان کوچکترین شرکت‌کننده این رقابت‌ها شناخته می‌شود، عصر امروز مجدداً باید در جایگاه حاضر شده و به دو سؤال دیگر هیئت داوری پاسخ دهد.
علاوه بر نماینده ایران، در روز چهارم این رقابت‌ها نمایندگان کشورهای موریتانی، بحرین، عراق، ترکیه، صربستان و سیرالئون نیز به ترتیب پس از حنانه بر جایگاه تلاوت حاضر شده و پس از انتخاب قرعه‌های خود به سؤالات هیئت داوران پاسخ خواهند داد.
این رقابت‌ها در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود و نحوه ارزیابی متسابقین بدین گونه خواهد بود که از هر متسابق ۵ سؤال یک‌ونیم صفحه‌ای پرسیده می‌شود که سه پرسش در نوبت صبح و دو پرسش دیگر در نوبت بعدازظهر پرسیده می‌شود.
کمیته داوری متشکل از ۶ داور متخصص در عرصه قرائات قرآنی از کشورهای عربستان، مصر، اردن، امارات، الجزائر و عراق، امر قضاوت در این مسابقات را عهده‌دار هستند.
نخستین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان در امارات از شنبه، ۱۶ آبان با حضور نمایندگان ۷۲ کشور در دبی آغاز شده و تا ۲۸ آبان ادامه خواهد داشت.
حنانه بخش صبحگاهی رقابت‌های امارات را پشت سر گذاشت
مطالب مرتبط
captcha