ندای «لبیك یا رسول‌الله(ص)» در شیراز طنین‌انداز می‌شود
کد خبر: 3549064
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹

ندای «لبیك یا رسول‌الله(ص)» در شیراز طنین‌انداز می‌شود

گروه اجتماعی: همزمان با فرارسیدن 28 صفر سالروز رحلت پیامبر مهربانی و رستگاری حضرت محمد(ص) و شهادت کریم اهل بیت امام حسن(ع) تجمع بزرگ «لبیک یا رسول‌الله(ص)» در شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، حجت‌الاسلام رحیم صفری گرایی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز امروز، 6 آذرماه از برگزاری تجمع «لبیك یا رسول‌الله(ص)» در شیراز خبر داد و گفت: این همایش همزمان با سالروز رحلت پیامبر مهربانی و رستگاری حضرت محمد(ص) و شهادت کریم اهل بیت امام حسن(ع) برگزار می‌شود.
وی افزود: این تجمع بزرگ با حضور هیئت‌های مذهبی و مردم از ساعت 10 صبح دوشنبه هشتم آذر مصادف با 28 صفر  و هفته وقف در حرم مطهر علی‌بن حمزه‌(ع) برگزار می‌شود.
صفری گرایی افزود: این مراسم توسط اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک و سه استان فارس و با همکاری بسیج قدس و حوزه مقاومت امام حسن مجتبی(ع) برگزار خواهد شد که با حضور پرشور مردم، در رثای رحلت ملکوتی پیامبر(ص) و شهادت کریم اهل بیت (ع) عزاداری خواهند کرد.
وی ادامه داد: در این مراسم همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین کریمی سخنرانی و راوی سیره شهدا و سیدعباس انجوی مداح این مراسم خواهند بود.
captcha