به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا)، در پی انتشار اخباری مبنی بر بستری شدن آیتالله ابراهیم امینی در بیمارستان، مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیهای اعلام کرد: حال عمومی آیتالله ابراهیم امینی، نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری که به دلیل ضعف جسمانی در یکی از بیمارستانهای قم بستری شده است کاملاً خوب، مساعد و رو به بهبود بوده و ظرف روزهای آینده پس از چکاپ و تایید پزشکان از بیمارستان مرخص خواهد شد؛ لذا خبر برخی از سایتها و خبرگزاریها مبنی بر سکته ایشان صحت ندارد.
آیتالله امینی صبح امروز، یکشنبه، 21 آذرماه از کلیه پزشکان و کادر درمانی این بیمارستان تقدیر و تشکر کرد.