کلنگ احداث بزرگترین مجتمع آموزشی خیرساز جنوب کشور به زمین زده شد
کد خبر: 3554254
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶

کلنگ احداث بزرگترین مجتمع آموزشی خیرساز جنوب کشور به زمین زده شد

گروه اجتماعی: طی مراسمی کلنگ احداث بزرگترین مجتمع آموزشی خیرساز جنوب کشور با حضور وزیر آموزش و پرورش در شیراز به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، احداث بزرگترین مجتمع آموزشی خیرساز جنوب کشور امروز، 25 آذرماه با حضور وزیرآموزش و پرورش و جمعی از اعضا و سرمایه‌گذاران بنیاد صدر هاشمی، استاندار، مدیر کل آموزش و پرورش و جمعی از نمایندگان  مجلس شواری اسلامی و مسئولان استان فارس در شهرک گلستان شیراز آغاز شد.
مجتمع آموزشی صدرهاشمی  شیراز در زمینی به مساحت 54 هزار متر مربع و با زیر بنای 45 هزار متر مربع در قالب 30  واحد آموزشی، ورزشی، کارگاهی، خوابگاهی و اداری و با هزینه‌ای بالغ بر 800 میلیارد ریال در مدت 36 ماه توسط بیناد صدر هاشمی‌نژاد ساخته خواهد شد.
این مجتمع آموزشی خیرساز که به صورت دو مجتمع مجزای دخترانه و پسرانه ساخته خواهد شد، امکان پذیرش  نزدیک به 2 هزار دانش‌آموز در دو مقطع متوسطه اول و دوم  را به‌صورت شبانه‌روزی خواهد داشت.
این مجتمع  با توجه به مساحت و  ظرفیت پذیرش دانش‌آموز، بزرگ‌ترین مجتمع آموزشی در جنوب کشور و یکی از بزرگترین و مجهزترین مجتمع‌های آموزشی سرسر کشور خواهد بود.
در این مجتمع آموزشی و بر اساس اساسنامه آن، تنها دانش‌آموزان بی بضاعت استان فارس که در فرایندی مشخص تعیین و پذیرش خواهند شد، امکان تحصیل داشته و هزینه اداره و نگهداری آن نیز به صورت مادام العمر به عهده بنیاد صدر هاشمی‌نژاد خواهد بود.
captcha