فتنه‌گران به دنبال ایجاد نقاق/ آشتی ملی معنایی ندارد
کد خبر: 3575334
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲

فتنه‌گران به دنبال ایجاد نقاق/ آشتی ملی معنایی ندارد

گروه سیاسی: امام جمعه کرج با بیان اینکه آشتی ملی معنایی ندارد، گفت: برخی با طرح این موضوع به دنبال ایجاد نفاق در جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج، 30بهمن در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان کرج از ملت ایران به‌ویژه مردم ولایتمدار استان البرز برای خلق حماسه بیست و دوم بهمن‌ماه تقدیر و اظهارکرد: این حماسه زمانی به وقوع پیوست که دشمن با اعمال تحریم‌ها درصدد فشار بیشتر به ایران بود.
وی در ادامه با تأکید بر اینکه حضور پرشور و پررنگ مردم در حماسه بیست و دوم بهمن پر از رمز، راز و پیام بود، گفت: این حضور برای داخل و خارج از کشور حاوی پیام های بود.
این مسئول بیان کرد: پیام حضور پرشور مردم در راهپیمایی بزرگ بیست و دوم بهمن‌ماه به غرب و آمریکا نشان داد که هر چه تلاش کنند تا مردم ایران را تهدید کنند بی‌فایده است.
امام جمعه کرج در ادامه با اشاره به طرحی که به تازگی از طرف بعضی مسئولان مطرح می شود، توضیح داد: باطن این کلمات شیرین طرح آشتی ملّی؛ تلخ است.
 به گفته وی، طرح چنین مطالبات و مسائلی در این زمان برای این است که مردم خواسته های اصلی خود از مسئولین را فراموش کنند و این در حالی است، که رهبری در دیدار اخیر برای بار چندم به بحث اقتصاد مقاومتی اشاره کردند.
نماینده ولی فقیه در استان البرز ابراز کرد: جریان سیاسی فتنه گر برای ادامه حیات سیاسی خودش احتیاج به دو قطبی سازی کاذب در جامعه دارد تا به آن اهداف خود برسد، لذا امروز دو قطبی سازی  آشتی و صلح در مقابل جنگ طلبی و آتش افروزی مانور می‌دهند.
وی با اشاره به اینکه باید در خصوص طرح آشتی ملی نکاتی ارائه شود، گفت: مردم اهل بصیرت بوده و به‌خوبی از حقایق آگاه هستند ولی یک جریان سیاسی از زمان انتخابات سال ۸۸ اعلام کرد که رأی ملت را قبول ندارد با کمک غربی‌ها اردوکشی خیابانی راه انداخت و دست به جنایت زد و دوستانشان علیه مردم ایران تحریم‌های ظالمانه‌ای به راه انداختند.
حسینی همدانی در ادامه با اشاره به رشد روزافزون جمعیت البرز و لزوم توجه به این رشد چشمگیر، گفت: پیش‌بینی می‌شود طی 10 سال آینده جمعیت استان البرز حداقل دو برابر افزایش یابد توجه به مسائل مربوط به این افزایش جمعیت باید در تمام برنامه‌ریزی‌ها مشاهده شود.
امام‌جمعه کرج، تصریح کرد: هرگونه خدمت‌رسانی به کارکنان مجموعه در راستای تقویت معیشت و بالا بردن سطح اجتماعی و فکری و فرهنگی آنان، خدمت به کشور و مردم جامعه بوده و تبیین‌کننده‌ کارایی نظام اسلامی است.
وی افزود: در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و معنوی، توجه به خانواده‌ی کارکنان اهمیت بالایی دارد و حوزه اثرگذاری برنامه‌های فرهنگی را چندین برابر افزایش می‌دهد.
این مسئول با تاکید بر نقش مؤثر صنعت برق در اقتصاد مقاومتی، گفت: با وجود ظرفیت‌های به فعلیت رسیده در زمینه‌ تولید ادوات و تجهیزات مختلف نیروگاه های تجدید پذیر، مانند سلول‌های خورشیدی تولید برق، باید جایگزین کردن این محصولات به‌جای نمونه‌های مشابه خارجی در دستور کار متصدیان صنعت نیروی استان و کشور قرار گیرد.
وی در ادامه با اشاره به اول اسفند سالروز حمله جنگنده‌های رژیم عراق به هواپیمای مسافربری ایران، گفت: در طول تاریخ تشیع روحانیت شیعه جلودار بوده و در دوران دفاع مقدس جمعیت بزرگی را به انقلاب و اسلام هدیه کرده است.
امام جمعه کرج در پایان گفت: این ایام برای حوزه‌های علیمه ثبت‌نام می‌کنند، از این رو توصیه می‌شود برای حفظ جایگاه روحانیت فرزندان خود را برای طلبگی تشویق کنیم.

captcha