رونمایی از ۳ جلد قرآن نفیس در اختتامیه همایش «مشق صلوات»
کد خبر: 3576805
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
رئیس فرهنگسرای بهاران خبر داد:

رونمایی از ۳ جلد قرآن نفیس در اختتامیه همایش «مشق صلوات»

گروه جامعه: آیین اختتامیه دومین همایش خوشنویسی «مشق صلوات» همراه با رونمایی از سه جلد قرآن نفیس پنجشنبه پنجم اسفندماه در فرهنگسرای بهاران برگزار می‌‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، همایش خوشنویسی مشق صلوات به صورت کارگاه خوشنویسی ۲۷ آذرماه همزمان با ولادت پیامبر اکرم(ص) و با حضور ۲۶۰ هنرمند خوشنویس از سراسر ایران برگزار شد که هنرمندان در این همایش به مشق صلوات با انواع نستعلیق، شکسته، ثلث و... پرداختند.
     
اختتامیه این همایش با حضور استادان و برگزیدگان و سایر شرکت‌کنندگان روز پنجم اسفندماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در مرکز همایش‌های فرهنگسرای بهاران برگزار می‌شود.
     
‌در این آیین ضمن تقدیر از همه شرکت‌کنندگان و اهدای جایزه به ایشان، ۲۵ نفر به صورت ویژه تجلیل خواهند شد.
     
‌مهدی تقی‌نژاد، رئیس فرهنگسرای بهاران در مقایسه دومین همایش خوشنویسی «مشق صلوات» گفت: این دوره از همایش هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی نسبت به سال گذشته پیشرفت کرده است. سال گذشته ۲۱۰ هنرمند در همایش حضور داشتند و امسال بیش از ۲۶۰ هنرمند شرکت کردند. از لحاظ کیفیت نیز آثار خیلی پیشرفت داشته‌اند. امیدوارم بتوانیم این آثار را به صورت کتاب به چاپ برسانیم.

‌تقی‌نژاد از رونمایی سه جلد قرآن نفیس در آیین اختتامیه دومین همایش «مشق صلوات» خبر داد و گفت: سه جلد قرآن نفیس که توسط رضا و عباس ولی‌زاده و محمد علی قربانی در مرکز کتاب قرآن فرهنگسرای بهاران کتابت شده است، رونمایی می‌شود.
      
یادآور می‌شود، ‌علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای بهاران واقع در: میدان ابوذر، انتهای سجاد جنوبی، میدان بهاران، بوستان بهاران مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره۶۶۲۳۳۹۸۰ تماس بگیرند.
captcha