کاشت نهال در لرستان با نام شهدا
کد خبر: 3579727
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲

کاشت نهال در لرستان با نام شهدا

گروه اجتماعی: مدیرکل منابع طبیعی لرستان با اشاره به این‌که این قطعه شش هزار متر مربعی هم‌زمان با هفته شهید نهال‌کاری خواهد شد، گفت: هم‌زمان با روز درختکاری مراسم کاشت نهال در دانشگاه لرستان برگزار می‌شود که پیشنهاد می‌شود این قطعه در دانشگاه لرستان نیز با نام شهدا نام‌گذاری شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، شیرزاد نجفی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که امروز چهارشنبه، یازدهم اسفند در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، گفت: یک قطعه از عرصه بام لرستان با نام شهدا نام‌گذاری شده است.
وی با اشاره به این‌که این قطعه شش هزار متر مربعی هم‌زمان با هفته شهید نهال‌کاری خواهد شد، تصریح کرد: برای حفظ این قطعه از درختان بومی استان لرستان استفاده می‌شود.
نجفی تصریح کرد: هم‌زمان با روز درختکاری مراسم کاشت نهال در دانشگاه لرستان برگزار  می‌شود که پیشنهاد می‌شود این قطعه در دانشگاه لرستان نیز با نام شهدا نام‌گذاری شود.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان با اشاره به این‌که در هفته شهید نهال رایگان در بین اقشار جامعه توزیع خواهد شد، اضافه کرد: منابع طبیعی لرستان هفت شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که در هفته شهید از خانواده شهدای منابع طبیعی لرستان تقدیر می‌شود.
captcha