آغاز پنل سلامت همایش بین‌المللی مطالعات میان رشته‌ای قرآن کریم
کد خبر: 3581165
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹

آغاز پنل سلامت همایش بین‌المللی مطالعات میان رشته‌ای قرآن کریم

گروه سلامت: پنل سلامت همایش بین‌المللی قرآن کریم با حضور رئیس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران و رئیس نهاد رهبری در این دانشگاه آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، نخستین همایش بین‌المللی مطالعات میان‌رشته‌ای قرآن کریم صبح امروز دوشنبه 16 اسفندماه با سخنرانی علی اکبری ساری، رئیس دانشکده بهداشت دانشگاه تهران و علی منتظری،‌ دبیر علمی همایش مطالعات میان رشته‌ای قرآن کریم در دانشکده بهداشت دانشگاه تهران آغاز به کار کرد.

در نخستین روز این همایش که به پنل سلامت اختصاص دارد در برنامه‌های نوبت صبح به سلامت جسمانی و در نوبت بعد از ظهر به سلامت روانی و اجتماعی پرداخته می‌شود.

بر اساس گزارش ایکنا اکبری‌ ساری پس از خیر مقدم به مهمانان، اظهار کرد: امیدارم این همایش که موضوع مهمی را دارد مثمر ثمر باشد. معنی دیگر بهداشت، سلامت است که سلامت جسمی، اجتماعی و معنوی را در بر می‌گیرد؛ در این دانشکده 17 رشته ارشد و 15 رشته دکتری داریم که بیشتر آنها در رابطه با سلامت جسمی هستند.

ساری بیان کرد: آنچه که طی این سال‌ها به آن کمتر پرداخته شده است، سلامت اجتماعی و معنوی است که در این همایش امیدواریم به این موضوع‌ها پرداخته شود، این همایش نوید بخش گام‌های بیشتر و بهتر در این زمینه است که امیدواریم که جامعه هم از آن منتفع شود.

captcha