آغاز به‌كار همایش ملی «ریحانةالنبی» با افتتاح نمایشگاه قرآن و عترت
کد خبر: 3583709
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰

آغاز به‌كار همایش ملی «ریحانةالنبی» با افتتاح نمایشگاه قرآن و عترت

گروه فعالیت‌های قرآنی: همایش ملی «ریحانةالنبی» صبح امروز با افتتاح نمایشگاه قرآن و عترت و همچنین كلنگ‌زنی نگارخانه و تماشاخانه ریحانه آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، همایش ملی «ریحانةالنبی» صبح امروز، 23 اسفندماه با اندكی تغییر و با افتتاح نمایشگاه قرآن و عترت و همچنین كلنگ‌زنی نگارخانه و تماشاخانه ریحانه در شهرستان مهر آغاز به كار كرد.
ابتدا كلنگ احداث نگارخانه و تماشاخانه ریحانه با حضور سیدمحمد علی افشانی، استاندار فارس، شیخ عبدالصمد ابونجمی، امام جمعه اهل سنت خنج و جمعی از مسئولان شهرستانی در زمینی به مساحت 650 مترمربع به زمین زده شد.

بهزاد مریدی، دبیر همایش «ریحانةالنبی» در حاشیه این مراسم گفت: این نگارخانه از محل 2 دصد اعتبارات نفت و گاز شهرستان مهر و با اعتباری قریب 200 میلیون تومان به همت شهرداری مهر احداث خواهد شد.

وی با تصریح اینكه این محل، مكانی برای ارائه هنرهای تجسمی، نمایشی و خوشنویسی برای هنرمندان شهرستان مهر خواهد بود، ابراز امیدواری كرد تا در آینده نزدیك شاهد بهره‌برداری از این مكان باشیم.

در ادامه این مراسم از نمایشگاه قرآن و عترت، هنرهای سنتی و صنایع دستی در محل ورزشگاه شهدای دولت شهرستان مهر با حضور مسئولان استانی و قرآنی افتتاح شد.

این نمایشگاه در 33 غرفه و شامل غرفه‌های مختلف در بخش‌های قرآن و عترت و هنرهای سنتی و صنایع دستی از 23 تا 29 اسفندماه و از ساعت 14 تا 22 میزبان اقشار مختلف مردم مهر خواهد بود.

captcha