بیانیه نهاد نماینده ولی فقیه در فارس در خصوص ملاک‌های انتخاب اصلح
کد خبر: 3596669
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵

بیانیه نهاد نماینده ولی فقیه در فارس در خصوص ملاک‌های انتخاب اصلح

گروه سیاست و اقتصاد: در پی شائبه‌های مطرح شده درباره سخنان آیت‌الله ایمانی، نماینده ولی فقیه در فارس در خصوص انتخابات شورای شهر شیراز، روابط عمومی نهاد نماینده مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه شیراز بیانیه‌ای صادر كرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس در خطبه‌های روز جمعه، 15 اردیبهشت‌ماه سخنانی را پیرامون انتخابات و همچنین لزوم توجه به ظرفیت جوانان در عرصه انتخابات شوراهای شهر بیان كرد كه در این زمینه برخی شائبه‌ها از سوی جریانات مختلف سیاسی مطرح شده است لذا روابط عمومی و امور بین‌الملل نهاد نماینده مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه شیراز در پاسخ به این شائبه‌ها بیانیه‌ای را صادر كرد.

در این بیانیه آمده است:‌ «در پی بیانات حضرت آیت‌الله ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه شیراز به تاریخ 15 اردیبهشت‌ماه سال 96 که در خطبه دوم، اشاره هایی به مسئله انتخابات بویژه شورای شهر کرده بودند؛ بعضاً به‌گوش می‌رسد جریانات سیاسی و کاندیداهای محترم به طور مستقیم یا غیر مستقیم حمایت ایشان یا نهاد را به خود منتصب می‌کنند.

به صراحت اعلام می‌شود حضرت آیت‌الله ایمانی و مجموعه نهاد تحت اشراف ایشان از حزب، ائتلاف و فرد خاصی، هیچ‌گونه حمایتی ندارند و هر گونه انتصاب و حمایت از جناح و فردی تکذیب می‌گردد.

قطعاً اقشار مختلف امت حزب‌الله و شهید پرور، با بصیرت و بینش و آگاهی بالای خود، بهترین انتخاب را خواهند نمود. بی شک تحقق كامل اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی با شرکت و حضور حداکثری آحاد مختلف جامعه صورت می‌پذیرد.

شایان ذکر است كه حضرت آیت‌الله ایمانی در سخنرانی‌های مختلف ملاک انتخاب و شرایط نمایندگان ملت را در عرصه‌های مختلف انتخاباتی، به‌طور کامل بیان نموده‌اند».

captcha