برنامه «معرفی الگوی زن هم‌تراز انقلاب اسلامی» در لرستان اجرا می‎شود
کد خبر: 3608454
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
طی هفته حجاب و عفاف؛

برنامه «معرفی الگوی زن هم‌تراز انقلاب اسلامی» در لرستان اجرا می‎شود

گروه فرهنگی: مسئول بسیج جامعه زنان لرستان با بیان این‌که حجاب و عفاف مطالبه عمومی و نیازمند مشارکت عمومی است، گفت: در هفته حجاب و عفاف که از 17 تا 24 خرداد است، برنامه معرفی «الگوی زن هم‌تراز انقلاب اسلامی» در لرستان برگزار می‎شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، مریم سپهوند، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته حجاب و عفاف که امروز یک‌شنبه، ۲۱ خرداد در استانداری لرستان برگزار شد، گفت: از تاریخ هفدهم تا بیست و چهارم تیرماه در پی اعتراض به کشف حجاب رضاخانی در این تاریخ با عنوان هفته حجاب و عفاف نام‌گذاری شده است.
وی با بیان این‌که حجاب فقط مختص به زنان نیست و مربوط به مردان هم می‌شود، عنوان کرد: جوامع غربی امروز متوجه اهمیت و جایگاه فردی و اجتماعی حجاب شده‌اند و به‌سمت حجاب برمی‌گردند.
سپهوند با بیان این‌که حجاب و عفاف مطالبه عمومی و نیازمند مشارکت عمومی است، به برگزاری برنامه‌های ویژه هفته حجاب و عفاف در قالب نشست و کارگروه و همایش‌ها با موضوع حجاب و عفاف توسط بسیج جامعه زنان اشاره کرد و گفت: کارگاه‌های حجاب و عفاف بیشتر با موضوع تاثیر حجاب بر آرامش روان و تحکیم بنیان خانواده برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: راهپیمایی ۲۱ تیرماه یکی دیگر از برنامه‌های بسیج جامعه زنان در هفته حجاب و عفاف است این در حالی‌است که برنامه معرفی الگوی زن هم‌تراز انقلاب اسلامی در هفته حجاب و عفاف برگزار می‌شود.
سپهوند تصریح کرد: محور دیگر برنامه‌های بسیج جامعه زنان در هفته حجاب و عفاف تولید محتوا برای شبکه‌های مجازی و بیان جایگاه حجاب و عفاف است.
یادآور می‌شود؛ جلسه هماهنگی برگزاری هفته حجاب و عفاف با حضور نمایندگان کمیته‌های حجاب و عفاف دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.
captcha