نمایشگاه گروهی عکاسان خبری مشهد شب گذشته 17 تیرماه با حضور مسئولین و علاقه مندان به عکاسی در نگارخانه رضوان مشهد گشایش یافت.
در این نمایشگاه گروهی، آثار محسن اسماعیلزاده، محسن بخشنده، فرامرز عاملبردبار، داوود بهگام، وحید بیات، حسن توانا، ایمان جنتی، صادق حاتمی، امیرحریرچی، احمدحسنی، امیرحسین حسینزاده، میثم دهقانی، صادق ذباح، محمد زائرنیا، محمدعلی رضایی، حسین شریعت، رامین صفاری، علیرضا صفرزاده، محمدحسن صلواتی، آرمین صمیمی، محمدحسین طاقی، علی عبداللهی، محسن رحیمی عنبران، مهدیه غفوریان، حمید فرشباف، حسین کامشاد، علی کریمی رستگار، سعید گلی، محمدجواد مشهدی و مسعود نوذری به نمایش گذاشته شده است.
این نمایشگاه تا 22 تیرماه در نگارخانه رضوان مشهد صبحها 9 تا 12 و عصرها 17 تا 20 دایر است. نگارخانه رضوان در خيابان كوهسنگي، كوهسنگي 17، شماره 16 واقع شده است.