مراسم ترحیم «امیرحسین زمان» با حضور آیت‌الله قرهی و پیشکسوتان قرآنی + عکس
کد خبر: 3618168
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲

مراسم ترحیم «امیرحسین زمان» با حضور آیت‌الله قرهی و پیشکسوتان قرآنی + عکس

گروه جلسات و محافل: مراسم ختم امیرحسین زمان با حضور آیت الله قرهی و اساتید و قاریان پیشکسوت در حسینیه انصارالحسین(ع) تهران برگزار شد.

آیت‌‌الله قرهی

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مراسم ترحیم امیرحسین زمان از قرآن‌آموزان مؤسسه نفحات‌القرآن تهران که بامداد روز شنبه، ۱۷ تیرماه در اثر ریزش ساختمان و گازگرفتگی درگذشت، شب گذشته 20 تیرماه از ساعت 21 الی 22:30 در حسینیه انصارالحسین(ع) واقع در اتوبان آهنگ، بعد از پل ری با تلاوت علی قاسم‌آبادی، قاری ممتاز کشورمان آغاز شد و در ادامه سیدمیلاد تاجزاده و سیدمهدی تاجزاده، قاریان کشورمان که از اقوام امیرحسین زمان بودند به تلاوت آیاتی از کلام وحی پرداختند.

همچنین در این مراسم که اجرای آن برعهده منصور آقامحمدی بود، محمد ثابتی و محمدحسین سبزعلی از پیشکسوتان قرآنی کشورمان حضور داشتند. شبخ مصطفی کرمی دقایقی به سخنرانی پرداخت و مادحین اهل بیت(ع)، سعید صادقی، امیر طلاجوران، امید نیک‌پور و سیدعلی میرزایی در رثای اباعبدالله الحسین(ع) روضه‌خوانی و سینه‌زنی کردند. در پایان این مراسم نیز آیت‌الله قرهی دقایقی به سخنرانی پرداخت و دو بال ادب و اطاعت را رمز بندگی و رستگاری خواند.

در ادامه گزارش تصویری این مراسم ارائه می‌شود.

captcha