کرسی‌های نفحات القرآن، ویژه عید غدیر خم
کد خبر: 3639201
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

کرسی‌های نفحات القرآن، ویژه عید غدیر خم

گروه جلسات و محافل: کرسی‌های تلاوت نفحات‌القرآن در این هفته در پنج مسجد تهران ویژه دهه ولایت با تلاوت مسعود نوری، سیدمهدی تاجزاده، رضا اصغرزاده، امیر برخورداری و مجید ملک‌محمدی و اهدای جوایز به کودکان و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، کرسی‌های تلاوت مجلسی به همت دارالقرآن نفحات‌القرآن در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری درباره برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن کریم از ابتدای فروردین سال ۱۳۹۵ به مدیریت مسعود سیاف‌زاده، قاری و حافظ ممتاز کشورمان آغاز شده است.

این طرح به‌ تدریج با تبلیغات وسیعی که در فضای مجازی و خبرگزاری‌ها صورت گرفت، فعالیت آنان در سطح شهر تهران گسترش یافت و آتش به اختیار به فعالیت وسیع خود ادامه می‌دهد.

کرسی های نفحات، ویژه غدیر خم

دارالقرآن نفحات‌القرآن در طول هفته پس از نماز مغرب و عشاء با تلاوت قاریان ممتاز کشورمان در سطح مساجد تهران، شهرری، اسلامشهر، شمیرانات این طرح را پیاده می‌کند.

صد و یازدهمین کرسی تلاوت نفحات القرآن با تلاوت امیر برخورداری، قاری نوجوان کشورمان شنبه، 11 شهریورماه پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد موسی بن جعفر(ع) واقع در خیابان آزادی، میدان سما، بلوار صالحی، خیابان شهید عباس اکبری برگزار شد. در پایان این کرسی تلاوت که با اجرای سیدمجیدسادات حسینی، همراه بود، به تمام کودکان حاضر در مسجد که فقط به استماع نوای تلاوت قرآن پرداختند، جوایزی اهدا و عکسی به یادگار گرفته شد.

کرسی های نفحات، ویژه غدیر خم

در ادامه این کرسی‌ها، صد و دوازدهمین کرسی تلاوت نفحات‌القرآن با تلاوت مسعود نوری، قاری ممتاز کشورمان یکشنبه، 12 شهریور پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد الغدیر واقع در تهرانسر، شهرک دریا برگزار شد. در پایان این کرسی تلاوت که با اجرای حسین رشاد همراه بود به همه کودکان حاضر در مسجد جوایزی اهدا شد.

این محافل به مناسبت دهه ولایت، به صورت ویژه در حال برگزاری است، و در صد و سیزدهمین کرسی تلاوت نفحات القرآن، دوشنبه 13 شهریورماه پس از نماز مغرب و عشاء، رضا اصغرزاده به تلاوت آیاتی از سوره‌های حشر و شمس پرداخت و مورد تشویق حاضران در جلسه قرار گرفت.

کرسی های نفحات، ویژه غدیر خم

همچنین صد و چهاردهمین کرسی تلاوت نفحات القرآن سه شنبه، 14 شهریور ماه در مسجد شهید چمران واقع در پل مدیریت، شهرک نیایش، کوچه محمدی، در شب ولادت حضرت امام هادی(ع) با تلاوت سیدمهدی تاجزاده، قاری بین‌المللی کشورمان برگزار شد. در این کرسی تلاوت به تمام کودکان و نوجوانان مسجد جوایزی اهدا شد تا خاطره‌ای خوش در ذهن آنها از مجلس قرآنی بماند.

در این کرسی‌های تلاوت، علاوه بر توزیع جزوه‌هایی درباره تدبر و تفسیر آیات بین حاضران در مسجد، به نوجوانانی که فقط به استماع کلام وحی بپردازند و پای رحل قرآن بنشینند، جوایزی اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان برای دستیابی به تلاوت‌ها و گزارش‌های تصویری این کرسی‌های تلاوت به کانال تلگرامی نفحات‌القرآن به نشانی nafahatalquran@ مراجعه کنند. همچنین مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی‌های تلاوت هستند، می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۸۰۴۶۸۴۳ روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن تماس گرفته و برای برگزاری این کرسی‌های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند.

در ادامه تلاوت‌های این کرسی‌ها ارائه می‌شود.

مسعود نوری

کد

دریافت

سیدمهدی تاجزاده

کد

دریافت

مطالب مرتبط
captcha