رشد 3 برابری آثار ارسالی طلاب لرستان به جشنواره علامه حلی
کد خبر: 3625001
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
پنام مطرح کرد:

رشد 3 برابری آثار ارسالی طلاب لرستان به جشنواره علامه حلی

گروه فرهنگی: معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان با اشاره به رشد سه برابری آمار آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره علامه حلی در لرستان، گفت: بیشترین آثار رسیده به دبیرخانه استانی جشنواره علامه حلی در حوزه برادران مربوط به طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) سفیران هدایت و در حوزه خواهران مربوط به طلاب مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم‌آباد است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام کامران پنام، معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان یک‌شنبه، هشتم مردادماه با اشاره به برگزاری جشنواره علامه حلی، گفت: با فراخوان این جشنواره 420 اثر از طلاب لرستانی در دو بخش خواهران و برادران به دبیرخانه جشنواره استانی علامه حلی(ره) ارسال شد که شاهد رشد سه برابری این آمار در مقایسه با آمار سال قبل هستیم.
وی کشف استعدادهای برتر در زمینه تحقیق و پژوهش، جهت‌دهی به آثار پژوهشی و ایجاد انگیزه و ایجاد ذوق برای حمایت از آثار تحقیقی در حوزه را از اهداف برگزاری جشنواره‌های پژوهشی ازجمله جشنواره علامه حلی برشمرد و افزود: ارزیابی‌های اجمالی 420 اثر رسیده در دو بخش خواهران و برادران مدارس علمیه استان به پایان رسیده و از این تعداد 35 اثر به اختتامیه جشنواره استانی علامه حلی راه پیدا کرده است.
پنام با بیان این‌که تمام آثار رسیده به جشنواره قابل تقدیر و تحسین هستند، اضافه کرد: در اختتامیه مرحله استانی جشنواره علامه حلی از دو مدرسه فعال حوزه‌های خواهران و برادران تقدیر می‌شود.
معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به این‌که آثار برتر رسیده به دبیرخانه استانی جشنواره علامه حلی(ره) در سه قالب کتاب، مقاله و پایان‌نامه تجلیل خواهد شد، ادامه داد: بیشترین آثار رسیده به دبیرخانه استانی جشنواره علامه حلی در حوزه برادران مربوط به طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) سفیران هدایت و در حوزه خواهران مربوط به طلاب مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم‌آباد است.
حجت‌الاسلام پنام با بیان این‌که آئین اختتامیه جشنواره استانی علامه حلی اول شهریورماه امسال با حضور مسئولان پژوهش حوزه و طلاب برگزار خواهد شد، گفت: در این مراسم از آثار قابل تقدیر و شایسته تحسین تجلیل خواهد شد.
captcha