توجه به ترویج فرهنگ قرآن كریم در جامعه در تمام ابعاد صورت گیرد
کد خبر: 3628207
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
علی‌پور:

توجه به ترویج فرهنگ قرآن كریم در جامعه در تمام ابعاد صورت گیرد

گروه فعالیت‌های قرآنی: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی اقلید خواستار ترویج فرهنگ قرآن كریم در همه ابعاد مختلف در جامعه شد و بر اهمیت پیشگامی در این عرصه تأكید كرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، حجت‌الاسلام امیر علی‌پور، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی اقلید امروز، 17 مردادماه در دیدار با حجت‌الاسلام تقی قاسمی‌نژاد، مسئول طرح شجره طیبه صالحین سپاه این شهرستان ضمن استقبال از همکاری با طرح شجره طیبه صالحین گفت: همکاری در امور قرآنی و فرهنگی و تعامل در برنامه‌های مختلف باعث پیشرفت در کارها است.

وی خواستار ترویج فرهنگ قرآن كریم در ابعاد مختلف در جامعه شد و افزود: همه باید در ترویج فرهنگ قرآنی پیش‌قدم شده و محیط خانواده و جامعه خود را برکات انوار الهی بهره‌مند سازیم.

علی‌پور با تأکید بر اهمیت توجه به نخبه‌پروری در امور قرآنی و شناسایی حافظان، مربیان قرآن و مراکز فعال قرآنی افزود: برای اعتلای فعالیت‌های قرآنی در جامعه كه در نهایت موجب ترویج فرهنگ قرآنی خواهد شد، باید به این موارد توجه جدی داشته باشیم.

سرپرست تبلیغات اسلامی اقلید در پایان با بیان اینكه آشنایی با قرآن باعث دوری از گناهان و آسیب‌های اجتماعی خواهد شد، گفت: در صددیم برنامه‌های شجره طیبه با موضوع روحانیون و رشد معنویت و فرهنگ قرآنی را برگزار كنیم.

captcha