اعزام 60 نفر از دانشگاه پیام‌نور لرستان به عتبات عالیات
کد خبر: 3629464
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸

اعزام 60 نفر از دانشگاه پیام‌نور لرستان به عتبات عالیات

گروه اجتماعی: مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور لرستان با اشاره به آغاز نام‌نویسی دانشگاهیان برای عتبات عالیات، گفت: پیش‌بینی می‌شود که امسال 60 نفر از دانشگاه پیام‌نور استان در این طرح به عتبات عالیات اعزام شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام سیدمحسن موسوی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور لرستان شنبه، 21 مرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به شروع ثبت‌نام اردوی دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه به عتبات عالیات، گفت: سال گذشته دو کاروان 30 نفری از دانشگاه پیام نورلرستان در این طرح حضور داشتند.
وی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود که امسال 60 نفر از دانشگاه پیام‌نور استان در این طرح به عتبات عالیات اعزام شوند .
موسوی با یادآوری این‌که کلیه دانشگاهیان اعم‌از اساتید، دانشجویان و کارمندان دانشگاه‌ها می‌توانند در ثبت‌نام عتبات شرکت کنند، اضافه کرد: به متقاضیان شرکت در اردوی عتبات عالیات وام قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود.
وی افزود: ثبت‌نام هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از دهم تیرماه در سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir  آغاز شده است.
موسوی یادآور شد: در این دوره تمامی زائرین دانشگاهی عتبات می‌توانند از تسهیلات یک و یک و ۵۰۰ میلیون تومانی به‌صورت قرض‌الحسنه بهره‌مند شوند. اعطای وام بعد از قرعه‌کشی و ثبت‌نام نهایی زائرین و معرفی آنها به بانک انجام خواهد شد.
captcha