تقویت رویکردها و برنامه‌ها در تعمیق الزامات بازدارندگی و اقتدار دفاعی کشور
کد خبر: 3632833
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
در پیام تبریک سپاه به وزیر دفاع تأکید شد:

تقویت رویکردها و برنامه‌ها در تعمیق الزامات بازدارندگی و اقتدار دفاعی کشور

گروه سیاسی: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تبریکی به امیر حاتمی، حضور وی بعنوان وزیر دفاع را نویدبخش تقویت رویکردها و برنامه‌های این وزارت برای تعمیق بازدارندگی و اقتدار دفاعی کشور دانست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از سپاه نیوز، سپاه پاسداران انقلاب‌اسلامی در پیامی با تبریک انتخاب «امیر‌سرتیپ حاتمی» به‌عنوان وزیر‌‌ دفاع و پشتیبانی نیروهای‌مسلح، حضور وی در این مسئولیت خطیر را نویدبخش تقویت رویکردها و برنامه‌های وزارت‌ دفاع در تعمیق الزامات بازدارندگی و اقتدار دفاعی کشور دانست.
متن پیام سپاه پاسداران انقلاب‌اسلامی خطاب به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای‌مسلح به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر‌سرتیپ‌ستاد امیر‌ حاتمی
وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای‌مسلح

سلام علیکم؛
سپاه پاسداران انقلاب‌اسلامی با مسرت و خرسندی، انتخاب جنابعالی با رأی قاطع نمایندگان مجلس شورای‌اسلامی به سمت "وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای‌مسلح" در دولت‌دوازدهم را صمیمانه تبریک عرض می نماید.
بی شک حضور جنابعالی در این مسئولیت خطیر در امتداد مجاهدت‌ها و نقش آفرینی‌های وزرای محترم قبلی، نوید‌بخش تقویت رویکردها و برنامه‌های وزارت دفاع در توسعه بالندگی و حرکت روزآمد صنعت‌دفاعی کشور و پشتیبانی همه جانبه و هوشمندانه از نیروهای مسلح جمهوری‌اسلامی برای تعمیق الزامات "بازدارندگی" و "اقتدار دفاعی کشور" با محوریت "توان موشکی" و حمایت از "جبهه‌‌ مقاومت‌اسلامی" برای مقابله با "جنگ‌های نیابتی" و "تروریسم تکفیری" در منطقه خواهد بود و به فضل الهی ملت شریف ایران انعکاس و ظهور آن را در صحنه‌ مأموریت‌های ارتش و سپاه مشاهده خواهد کرد.
 این نهاد انقلابی و مردمی با اعلام آمادگی خود برای هرگونه کمک و همراهی در این مسیر افتخارآفرین، توفیق روزافزون جنابعالی و فعالان متعهد و سخت‌کوش حوزه صنعت دفاعی کشور را تحت عنایات حضرت ولی‌عصر(عج) و تبعیت از منویات و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم‌رهبری و فرماندهی کل‌قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام‌خامنه ای‌(مدظله العالی) را از درگاه احدیت مسألت می‌کند.
 
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
captcha