برپایی آزمون حفظ قرآن حوزه در روز 28 مهرماه
کد خبر: 3636248
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸

برپایی آزمون حفظ قرآن حوزه در روز 28 مهرماه

گروه حوزه‌های علمیه: مسئول نظارت بر برگزاری دوره‌های قرآنی حدیثی مرکز قرآن و حدیث حوزه علمیه از برپایی آزمون حفظ قرآن حوزه در روز 28 مهرماه خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ملک‌ثابت، مسئول نظارت بر برگزاری دوره‌های قرآنی حدیثی مرکز قرآن و حدیث حوزه علمیه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) گفت: آزمون سالانه حفظ قرآن و نهج‌البلاغه روز 28 مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه سالانه بیش از 500 حافظ قرآن کریم در این مسابقات حضور دارند افزود: ثبت‌نام برای ورود به این آزمون نیز از روز 25 شهریورماه آغاز خواهد شد و تا 20 مهرماه ادامه دارد. 
ملک ثابت با بیان اینکه آزمون حفظ روز 28 مهرماه انجام می‌شود، بیان کرد: سالانه مسابقات قرآن کریم در رشته‌های مختلف ویژه طلاب برگزار می‌شد که امسال این مسابقات را نخواهیم داشت و در صورتی که در سال آینده مسابقاتی وجود داشته باشد رویکردهای تفسیری و تدبری و ... دارد تا سنخیت آن با فعالیت‌های معاونت تهذیب حفظ شود.

برپایی آزمون حفظ قرآن حوزه در روز 28 مهرماه
مسئول نظارت بر برگزاری دوره‌های قرآنی حدیثی مرکز قرآن و حدیث حوزه علمیه عنوان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت نام در آزمون حفظ طبق روال سال‌های گذشته می‌توانند از طریق سایت اینترنتی معاونت تهذیب حوزه به نشانی اقدام کنند.
ملک‌ثابت از اتخاذ رویکردهای جدید در معاونت تهذیب خبر داد و بیان کرد: دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب طی ماه گذشته در حال جابجایی بود و دوره جدیدی از فعالیت‌های آن همزمان با سال تحصیلی و با رویکرد تهذیبی آغاز خواهد شد. 
captcha