شیراز؛ میزبان دهمین مسابقات قرآن خانواده‌های وزارت دفاع جنوب كشور/ رقابت 300 نفر
کد خبر: 3652017
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۳

شیراز؛ میزبان دهمین مسابقات قرآن خانواده‌های وزارت دفاع جنوب كشور/ رقابت 300 نفر

گروه فعالیت‌های قرآنی: دهمین دوره مسابقات قرآن كریم خانواده كاركنان شاغل و بازنشسته وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح استان‌های فارس، بوشهر و كهگیلویه و بویراحمد در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، شیراز میزبان دهمین دوره مسابقات قرآن كریم خانواده كاركنان شاغل و بازنشسته وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح استان‌های فارس، بوشهر و كهگیلویه و بویراحمد می‌شود.

این مسابقات در روز جمعه، 21 مهرماه جاری از 7 صبح تا 16:30 در شركت صنایع الكترونیك شیراز، مركز بصیرت‌افزایی شهید آیت‌الله دستغیب و به میزبانی ارشد عقیدتی ـ سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در استان برگزار خواهد شد.

در این دوره از مسابقات كه با حضور بیش از 300 نفر از منتخبین خانواده‌های كاركنان ودجا برگزار می‌شود، همسران، فرزندان پسر و دختر (در دو گروه زیر 16 سال و بالای 16 سال) در رشته‌های ترتیل، تحقیق، اذان (پسران)، حفظ یك، 3، 5، 10، 15، 20 جزء و كل و تفسیر نسیم حیات جزء 11 قرآن كریم به رقابت می‌پردازند.

بنا بر این گزارش، در راستای منویات مقام معظم رهبری و به‌منظور نشر و گسترش و ترویج فرهنگ قرآنی و ایجاد انس و الفت بین خانواده‌های كاركنان ودجا این مسابقات به صورت دو سال یك بار طبق روال و روش جاری مسابقات ابتدا طی آموزش در رده‌های مختلف ودجا در استان‌ها نفرات معرفی و پس از برگزاری آزمون‌های داخلی به مرحله استانی منطقه‌ای كه همین مسابقه است، راه یافته‌اند.

نفرات برگزیده این مرحله كه حائز رتبه‌های اول تا سوم می‌شوند به مرحله مسابقات خانواده‌های كل كاركنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح كشور راه می‌یابند.

captcha