جمع‌آوری ۲ میلیارد نذورات شهروندان البرزی برای مراسم اربعین
کد خبر: 3657427
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷

جمع‌آوری ۲ میلیارد نذورات شهروندان البرزی برای مراسم اربعین

گروه اجتماعی: مسئول اعزام و پشتیبانی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز از جمع‌آوری بیش از دو میلیارد تومان نذورات شهروندان البرزی برای مراسم اربعین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، داوود دانش‌کهن، مسئول اعزام و پشتیبانی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز، 6 آبان در جمع اصحاب رسانه از جمع‌آوری دو میلیارد و ۸۲۵ میلیون تومان نذورات مردمی توسط شهروندان البرزی برای برگزاری همایش بزرگ اربعین خبر داد و اظهار کرد: از این میان مبلغ ۸۲۵ میلیون تومان به‌صورت نقدی و دو میلیارد تومان به‌صورت غیر نقدی که شامل برنج، گوشت، حبوبات، پتو و غیره جمع‌آوری‌شده است.
وی افزود: نذورات غیرنقدی با ۶۲ کامیون ارسال‌شده، ۳۱ کامیون در حال بارگیری و ارسال و ۱۸ کامیون نیز در انتظار بارگیری است.
این مسئول بابیان اینکه استان البرز در همایش بزرگ اربعین ۳۷ موکب برپا می‌کند، خاطرنشان کرد: حدود ۷۵۰ خادم در این موکب‌ها به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.
مسئول اعزام و پشتیبانی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز در ادامه ضمن تقدیر از مشارکت شهروندان البرزی در مراسم‌ها و جمع‌آوری نذورات مردمی برای برگزاری همایش اربعین، تأکید کرد: مشارکت‌های شهروندان برای برگزاری این همایش بزرگ نشان از فراگیری قیام امام حسین(ع) و اربعین حسینی است.

captcha