پایان رقابت قرآنی کارکنان سازمان تأمین اجتماعی در مشهد
کد خبر: 3668501
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰

پایان رقابت قرآنی کارکنان سازمان تأمین اجتماعی در مشهد

گروه فعالیت‌های قرآنی: نوزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان سازمان تأمین اجتماعی با معرفی برگزیدگان رشته‌های مختلف در مشهد به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، مرحله کشوری نوزدهمین دوره مسابقات قرآن کارکنان سازمان تأمین اجتماعی، شب گذشته نهم آذرماه با برگزاری مراسم اختتامیه در سالن همایش‌های آستان قدس رضوی به پایان رسید.
مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط سیدجواد حسینی، قاری بین‌المللی قرآن آغاز شد.
پایان رقابت قرآنی کارکنان تأمین اجتماعی در مشهد
در ادامه مراسم اختتامیه نوزدهمین دوره مسابقات قرآن کارکنان تأمین اجتماعی، سیدمحسن نظام، مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان رضوی به عنوان میزبان مسابقات به ایراد سخنرانی پرداخت و بر لزوم پیگیری فعالیت‌های قرآنی کارکنان این سازمان تأکید کرد.
وی در ادامه با تأکید بر افزایش فعالیت‌های حوزه عترت و مهدویت افزود: بسیاری از همکاران ما درخواست ادامه این مسابقات قرآنی را با حضور خانواده‌های کارکنان داشتند تا در این حرکت قرآنی علاوه بر کارکنان، اعضای خانواده همکاران نیز سهیم باشند.
ابوالفضل چمنی، قاری مشهدی قرآن کریم نیز در بخش دیگری از این مراسم به اجرای قطعاتی مذهبی در ستایش و طلب مغفرت از خداوند و همچنین مدح حضرت رضا(ع) پرداخت.پایان رقابت قرآنی کارکنان تأمین اجتماعی در مشهد
محمدرضا جعفریان معاون فرهنگی، اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی نیز در بخشی از مراسم اختتامیه گفت: در این دوره از مسابقات قرآن سازمان تأمین اجتماعی بیش از سه هزار نفر از کارکنان این مجموعه حاضر شدند که حدود 1400 نفر بانوان و بقیه آقایان بودند و افراد برتر به مرحله نهایی راه یافتند.
وی همچنین اضافه کرد: علاوه بر مسابقات قرآنی، طرح‌های مختلف قرآنی برای کارکنان سازمان تأمین اجتماعی اجرا می‌شود تا معارف قرآنی در راستای فعالیت کارکنان و مؤثر در نظام کاری این مجموعه باشد، از جمله این طرح‌ها می‌توان به طرح «هر روز با یک آیه» اشاره کرد که با اجرای آن تاکنون حدود 700 آیه قرآن به همراه معانی و اشعار متناسب با آیه برای همکاران اجرا شده است.
جعفریان با اشاره به ارتباط سازمان تأمین اجتماعی با تعداد بسیاری از اعضای جامعه، اضافه کرد: قرآن بر لزوم حفظ حق مردم و اجتناب از تجسس در حقوق دیگران و پرهیز از گمان بد نسبت به افراد تأکید می‌کند و این ها مواردی است که در برگزاری و اجرای فعالیت‌های قرآنی مدنظر ما است.
پایان رقابت قرآنی کارکنان تأمین اجتماعی در مشهد
گفتنی است، در پایان این مراسم نیز از نفرات برتر نوزدهمین دوره مسابقات قرآن سازمان تأمین اجتماعی در دو بخش آقایان و بانوان تقدیر به عمل آمد.
captcha