سازمان بهزیستی به دنبال توسعه فرهنگ قرآنی است
کد خبر: 3668576
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹

سازمان بهزیستی به دنبال توسعه فرهنگ قرآنی است

گروه فعالیت‌های قرآنی: سرپرست امور فرهنگی سازمان بهزیستی کشور گفت: سازمان بهزیستی کشور در بخش فرهنگی، به دنبال توسعه فرهنگ قرآن است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، حجت‌الاسلام سید مهدی سید محمدی، مشاور رئیس و سرپرست امور فرهنگی سازمان بهزیستی کشور صبح امروز جمعه 10 آذر درمراسم اختتامیه اولین دوره مسابقات قرآنی منطقه‌ای بصائر ویژه نوجوانان نابینا و کم بینا که در اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: این دوره از مسابقات قرآنی ویژه نابینایان و کم بینایان  زیر 18 سال، به‌همت سازمان بهزیستی استان اصفهان برگزار شده است و از این بابت جا دارد از مدیر کل بهزیستی استان اصفهان تشکر کنیم، زیرا به رغم اینکه وضعیت سازمان بهزیستی از نظر اعتبارات و بودجه مساعد نیست و بسیاری از اقدامات به این دلیل متوقف شده، این مسابقات برگزار شد.
وی افزود: همت بلند جناب آقای نیکزاد، میر موسسه روشندلان استان اصفهان را باید تحسین کرد که به تاسیس این موسسه همت گماشت و بر نشر قرآن به خط بریل اهتمام ورزیدند.
حجت الاسلام سید محمدی ادامه داد: هدف سازمان بهزیستی توانمندسازی جامعه هدف است و باید کاری کند که این جامعه هدف بتواند خودش را اداره کرده و به تعالی و رشد برسد.
مشاور رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: انس با قرآن و عمل به مضامین آن، بهترین راه برای توانمند شدن، مددجویان و خانواده‌های تحت حمایت سازمان بهزیستی است.
وی ادامه داد: سازمان بهزیستی به‌عنوان دستگاهی که متکفل امورات این عزیزان می‌باشد، در بخش فرهنگی به دنبال توسعه فرهنگ قرآن است و برهمین اساس در دو سال گذشته موفق شدیم با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه، مسابقات بین‌المللی حافظان قرآن کشورهای اسلامی را به نام جمهوری اسلامی در دنیا ثبت کنیم.
وی با اشاره به برگزاری 33 دوره مسابقات قرآن ویژه خانواده بزرگ بهزیستی در کشور، گفت: اکنون سازمان بهزیستی به‌عنوان یکی از دستگاه‌های مطرح در حوزه فعالیت‌های قرآنی شناخته شده و در این زمینه به مردم نیز خدمت می‌کند.
captcha