حماسه 9 دی؛ تایید ولایت‌مداری ومردم سالاری دینی
کد خبر: 3677341
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵

حماسه 9 دی؛ تایید ولایت‌مداری ومردم سالاری دینی

گروه سیاسی: نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: همایش با شکوه مردم در ۹ دی تایید ولایت‌مداری ومردم سالاری دینی بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌الملی قرآن(ایکنا) از البرز، حجت الاسلام حمید رسایی، نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، هشتم دی ماه در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی که ظهر جمعه در مسجد امام جعفر صادق(ع) کرج برگزار شد، به طرح این سوال پرداخت که چرا باید برای حماسه نهم دی بزرگداشت بگیریم، گفت: این حماسه بزرگ نیازمند یادآوری است اینکه رهبر انقلاب تاکید می‌کند حماسه ٩ دی باید بازخوانی شود، نشان از اهمیت این موضوع دارد.
وی با اشاره به اینکه ملاک افراد حال فعلی است، گفت: برخی سابقه خوبی داشتند ولی در مسئله فتنه ورود کردند، برخی که در مسائل عمومی کشور فتنه می‌کنند گذشته خوبی دارند ولی ملاک حال فعلی افراد است.
رسایی با بیان اینکه برخی از افرادی که در مقابله با اصلاحات آمریکایی نقش داشتند ١٠ سال بعد در فتنه ۸۸ در دهه سوم انقلاب سقوط کردند، افزود: آغاز دومینوی فروپاشی اصلاحات آمریکایی از نشان دادن کنفرانس برلین بود که توسط صدا و سیما پخش شد.
وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در هیچ بازه زمانی باج نداده و نخواهد داد، گفت: مقام معظم رهبری وقتی دیدند جنبش سبز به ساختار نظام چنگ انداخته بر دهان فتنه‌گران زد.
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عده‌ای در جریان فتنه سال ۸۸ سقوط کردند اما نباید فراموش کرد فتنه‌هایی دیگری نیز در پیش روی کشور قرار دارد، طبق بیانات مقام معظم رهبری برخی از آقایان مسئول امروز به جای پاسخگو بودن ساز مخالف می‌زنند.
رسایی با تاکید بر اینکه بازی کردن با هشدارهای مقام معظم رهبری در جهت ایجاد تفرقه بین مردم است و وحدت اجتماعی را از بین می‌برد، افزود: چه کسانس نجات اقتصاد کشور را در مذاکره با آمریکا پیوند زد تا امید مردم به دست آمریکا باشد.
وی با تاکید بر لزوم توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و اجرایی شدن سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی برای برون رفت از این مشکلات، تصریح کرد: ماهیت انقلاب اسلامی نه به استکبار است، اگر این ماهیت از انقلاب گرفته شود هیچ تفاوتی با رژیم شاهنشاهی نخواهیم داشت.
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: عده‌ای با لجن پراکنی درصدد ایجاد ناامیدی در کشور هستند، باید نسبت به رهنمودهای مقام معظم رهبری دقت نظر کافی را داشت، القای ناامیدی بین مردم نتیجه کار افرادی است که سعی در لجن‌پراکنی دارند.
رسایی با تاکید بر اینکه هرکس پشت رهبر انقلاب اسلامی ایستاد سقوط نمی‌کند،اظهار کرد: باید مراقب فتنه‌های پیش‌رو بود.

captcha