شرکت 500 طلبه بانوی لرستانی در مسابقات سیر مطالعاتی/40 نفر تقدیر می‎شوند
کد خبر: 3690756
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳

شرکت 500 طلبه بانوی لرستانی در مسابقات سیر مطالعاتی/40 نفر تقدیر می‎شوند

گروه فرهنگی: معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان گفت: در مسابقات سیر مطالعاتی کتب علماء و مفاخر حوزه که بهار و تابستان امسال در استان برگزار شد، بالغ‌بر 500 نفر از طلاب مدارس علمیه خواهران استان لرستان شرکت داشتند که از این تعداد 40 نفر شایسته تقدیر استانی هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان یک‎شنبه، 22 بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقه سیر مطالعاتی کتب علماء و مفاخر حوزه در لرستان، گفت: مسابقات سیر مطالعاتی به‌صورت سالانه و فصلی برای طلاب مدارس علمیه استان برگزار می‌شود.
وی با بیان این‌که مسابقه سیر مطالعاتی از کتب علماء و مفاخر حوزه در موضوعات مختلف اعتقادی، اجتماعی، خانوادگی، ولایت‌فقیه، احکام نگاه و پوشش و ... برای طلاب برگزار می‌شود، افزود: در مسابقات سیر مطالعاتی بهار و تابستان امسال بالغ‌بر 500 نفر از طلاب مدارس علمیه خواهران استان لرستان شرکت داشتند که از این تعداد 40 نفر شایسته تقدیر استانی هستند.
عزیزی هدف از برگزاری مسابقات سیر مطالعاتی بزرگان دینی را ایجاد حس رقابت معنوی و علمی در بین طلاب برشمرد و گفت: این مسابقات سالانه و به‌صورت فصلی برای طلاب مدارس علمیه برگزار می‌شود.

منبع: روابط عمومی حوزه علمیه خواهران لرستان

captcha