برپایی همایش «سبک زندگی دینی و روایتگری زن مسلمان در فضای مجازی»
کد خبر: 3697133
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲

برپایی همایش «سبک زندگی دینی و روایتگری زن مسلمان در فضای مجازی»

گروه حوزه‌های علمیه ــ همایش «سبک زندگی دینی و روایتگری زن مسلمان در فضای مجازی» از سوی حوزه علمیه خواهران برگزار می‌شود.

برپایی همایش «سبک زندگی دینی و روایتگری زن مسلمان در فضای مجازی»

به گزارش ایکنا؛ طائی‌زاده، رئیس فناوری اطلاعات حوزه علمیه خواهران 14 اسفند در نشستی خبری گفت: توانمندسازی طلاب در فضای مجازی به صورت مؤثر در بخش‌های مهارت‌افزایی از جمله اهداف برگزاری دومین همایش بازآفرینی محتوای دینی در فضای مجازی است.

وی افزود: مهارت‌های گرافیکی، صوت و انیمیشن و ... در قالب 170 کارگاه به طلاب خواهر آموزش داده شده است همچنین دوره‌های تربیت مربی در این مقولات نیز داشته‌ایم.

طائی‌زاده بیان کرد: شبکه‌های اجتماعی کوثرنت و کوثر بلاگ از جمله کارهای صورت گرفته در عرصه فعالیت فضای مجازی حوزه خواهران و طلاب زن است.

وی افزود: دومین همایش با عنوان سبک زندگی دینی و روایتگری زن مسلمان در فضای مجازی 17 اسفندماه در یزد برگزار می‌شود و تلاش ما بر این بوده که منحصر به طلاب نباشد و همه افراد علاقه‌مند می‌توانند در محیط کوثربلاگ فعالیت داشته باشند.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران بیان کرد: از میان 36 هزار اثر که به ما رسید  400 اثر در داوری حائز فاکتورهای شناخته شده شدند و درنهایت نیز از 5 اثر به عنوان برترین ها تجلیل می‌شود.

وی گفت: ین همایش با حضور مقامات استانی یزد، استاندار، نمیانده ولی فقهی در یزد و ... برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha