کد خبر: 3710305
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰

فعالیت 70 مبلغ در نهاوند همزمان با هفته مهدویت

گروه فرهنگی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند عنوان کرد: به مناسبت نیمه شعبان و گرامیداشت هفته مهدویت70 نفر از مبلغین این شهرستان جهت امر تبلیغ به نقاط مختلف شهری و روستایی اعزام خواهند شد.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین موسی محبی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: شبکه تبلیغی شهرستان فعال خواهد بود.
وی افزود: 70 نفر از مبلغین این شهرستان جهت امر تبلیغ به نقاط مختلف شهری و روستایی اعزام خواهند شد، اقامه نماز جماعت، برگزاری گفتمان‌های دینی، تشریح مباحث مهدویت و انتظار در مساجد، آموزش قرآن و تفسیر آیات از جمله ماموریت‌های تبلیغی این مبلغین در گرامیداشت مناسبت‌های ماه شعبان است.
حجت الاسلام محبی اضافه کرد: همچنین تا پایان ماه شعبان حدود 20 گفتمان دینی بر اساس نیاز روز جوانان و نوجوانان در مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد، هیئات مذهبی و حوزه‌های علیمه برگزار می‌شود 70 مسجد فعال شهرستان نیز در این ایام دارای یک جشن محوری خواهند بود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند با بیان اینکه اکثر مساجد در ماه مبارک رمضان فعال خواهد بود ابراز کرد: پیش بینی می‌شود حدود 200 مبلغ در ایام مبارک رمضان به اقصی نقاط شهرستان اعزام شده و به امر تبلغ بپردازند..
وی ادامه داد: اجرای طرح ضیافت الهی، افطاری ساده، تلاوت و جز خوانی قرآن، برنامه‌های ویژه شب احیا و ... از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان است.
انتهای پیام

 

 

captcha