آغاز احداث پروژه تجاری امام‌زاده حسین(ع) جهرم
کد خبر: 3723318
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵
قریب‌زاده خبر داد:‌

آغاز احداث پروژه تجاری امام‌زاده حسین(ع) جهرم

گروه اجتماعی ـ رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان جهرم گفت: احداث پروژه تجاری امام‌زاده حسین(ع) جهرم با اعتبار افزون‌بر 30 میلیارد ریال آغاز شده است.

آغاز احداث پروژه تجاری امام‌زاده حسین(ع) جهرم

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی اوقاف فارس، بیژن قریب‌زاده، رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان جهرم امروز، 27 خردادماه از آغاز احداث پروژه تجاری امام‌زاده حسین(ع) این شهرستان خبر داد و گفت: این پروژه در 4 طبقه و اعتباری افزون ‌بر 30 میلیارد ریال از محل موقوفات سرمایه‌گذاری شهرستان جهرم آغاز شد.
وی به طرح توسعه و تجدید بنای آستان امام‌زاده حسین(ع) اشاره کرد و گفت: طرح توسعه و بازسازی بنای این امام‌زاده در سه فاز هزار مترمربعی طراحی شده که با مساعدت‌ خیران و کمک‌های مردمی فاز نخست آن آغاز می‌شود.
قریب‌زاده ادامه داد: 20 میلیارد ریال برای فاز نخست این پروژه نیاز است که از محل نذورات، اعتبارات دولتی و کمک و همکاری مردم و خیران، تامین می‌شود.
وی با اشاره به اجرای برنامه های مختلف ماه مبارک رمضان در جهرم گفت: طرح ضیافت الهی با اطعام بیش از 20 هزار نفر روزه‌دار، اجرای برنامه‌های محافل انس با قرآن در اماکن متبرکه، برگزاری مسابقات قرآن در سایر رشته‌ها و اعزام مبلغان بومی و غیر بومی به مناطق مختلف شهرستان در ماه رمضان انجام شد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اوقاف جهرم در پایان گفت: همچنین در ماه رمضان به همت خیر جهرمی زمینی به ارزش 65 میلیون تومان جهت احداث پارکینگ مسجد بهارستان وقف شد.
انتهای پيام

captcha