سخنرانان مراسم‌های ترحیم شیخ‌العلمای فارس مشخص شدند
کد خبر: 3729942
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱

سخنرانان مراسم‌های ترحیم شیخ‌العلمای فارس مشخص شدند

گروه اجتماعی ـ برای مرحوم آیت‌الله محمدرضا حدائق، سه مراسم ترحیم با حضور علما و خطیبان برجسته كشورمان در شیراز برگزار خواهد شد.

سخنرانان مراسم‌های ترحیم شیخ‌العمای فارس مشخص شدند

به گزارش ایكنا از فارس، در پی درگذشت مرحوم آیت‌الله محمدرضا حدائق، مؤسس جامعه روحانیت شیراز و معروف به شیخ‌العلما سه مراسم ترحیم و تكریم برگزار خواهد شد.
نخستین مراسم ترحیم آن عالم ربانی عصر امروز، 23 تیرماه از ساعت 17 تا 19 با سخنرانی آیت‌الله ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان فارس در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود كه این برنامه به‌همت نهاد نماینده ولی فقیه در استان، استاندار فارس و تولیت آستان مقدس برگزار خواهد شد.
دومین مراسم ترحیم با سخنرانی آیت‌الله نظری منفرد، از قم و نماینده تام‌الاختیار آیت‌الله‌العظمی ناصر مكارم شیرازی در بعثه سازمان حج و زیارت در روز دوشنبه، 25 تیرماه جاری از ساعت 17 تا 19 در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) و به‌همت جامعه روحانیت شیراز، حوزه‌های علمیه فارس و سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌شود.
سومین مراسم ترحیم و تكریم آن عالم ربانی هم با سخنرانی آیت‌الله سید شرف‌الدین ملك‌حسینی، نماینده ولی فقیه در استان كهگیلویه و بویراحمد و عضو مجلس خبرگان رهبری در روز چهارشنبه، 27 تیرماه در مسجد الرسول(ص) قصردشت شیراز برگزار می‌شود كه این برنامه نیز به‌همت اصحاب این مسجد، شورای هیئات مذهبی شیراز و کانون فرهنگی امام هادی(ع) طرح انس با فطرت برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha