کد خبر: 3737116
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
فرماندار تایباد:

توجه به خبرنگاران خدمت به مردم است

گروه شهرستان‌ها - فرماندار تایباد گفت: در زمان کنونی که نقش تبلیغات و رسانه‌های کذب که از سمت دشمنان در حال فعایت هستند، حمایت از حوزه خبر و توجه به اصحاب رسانه نوعی خدمت به مردم است.

توجه به خبرنگاران خدمت به مردم است

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حسین شرافتی‌راد، فرماندار تایباد چهارشنبه، 17 مردادماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: خبرنگاری که خود را در برابر مصلحت نظام مقدس اسلامی و مردم کشورش با انتشار اخبار سالم و صحیح مسئول می‌داند رسالت خود را به درستی درک کرده است.

وی اظهار کرد: مطالبه‌گری درست، علاقه، اعتقاد و اعتماد عوامل اصلی در کسب موفقیت و پیروزی است که این مهم لازمه حرفه خبرنگاری بشمار می‌رود.

حفظ منافع ملی و استراتژیک ضروری است
فرماندار تایباد بیان کرد: یک خبرنگار در انتشار اخبار باید منافع ملی و استراتژیک را حفظ کند و نیز شرایط و موقعیت موجود برای مطرح کردن خبر را با درایت و تیزبینی طوری جلوه دهد که همگام با واقعیت در راستای حفظ منافع کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

توجه به خبرنگاران خدمت به مردم است

وی گفت: گاهی اطلاع‌رسانی در سرنوشت کشور تأثیر بیشتری نسبت به عملکرد دارد. همچنین مخاطبان با دنبال کردن اخبار روز در هر مکانی کیفیت و کمیت منطقه را محاسبه می‌کنند. باید اصحاب رسانه آگاه باشند هرگونه خبری قابلیت انتشار ندارد.

ایده‌پردازی و خلاقیت در این حرفه حائز اهمیت است
نماینده عالی دولت در شهرستان تایباد تصریح کرد: ایده‌پردازی و خلاقیت در این حرفه سبب جذب مخاطب بیشتر شده و می‌توان برای ضربه وارد کردن به دشمن از ابزار اطلاع‌رسانی درست و جامع بهره‌مند شد.

در پایان نشست اصحاب رسانه با فرماندار شهرستان، هریک از خبرنگاران دغدغه‌ها و مشکلات خود را در حوزه اطلاع‌رسانی مطرح کرد. خبرنگاران شهرستان توسط فرماندار تایباد تجلیل شدند.

 شهرستان تایباد دارای 18 خبرنگار در حوزه‌های مختلف خبری و خبرگزاری‌ها فعالیت دارند و 8 خبرنگار رسمی نمایندگان خبرگزاری‌های صدا و سیما، ایرنا، ایسنا، ایکنا، تسنیم، فارس، توس و... و همچنین مابقی اصحاب رسانه این شهرستان فعالان فضای مجازی هستند.

انتهای پیام

captcha