حل مشکل آب آشامیدنی مسجد پیامبر اعظم(ص) فیروزآباد بعد از ۱۲ سال
کد خبر: 3739344
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸

حل مشکل آب آشامیدنی مسجد پیامبر اعظم(ص) فیروزآباد بعد از ۱۲ سال

گروه اجتماعی ـ رئیس اداره اوقاف فیروزآباد از رفع مشکل تأمین آب آشامیدنی مسجد بین‌راهی پیامبر اعظم(ص) فیروزآباد بعد از ۱۲ سال با همراهی خیرین خبر داد.

حل مشکل آب آشامیدنی مسجد بین راهی پیامبر اعظم (ص) فیروزآباد بعد از 12 سال

به گزارش ایكنا از فارس، سجاد روستا، رئیس اداره اوقاف فیروزآباد امروز، 27 مردادماه گفت: با کمک‌های کشاورزان اطراف این مسجد، خیران فیروزآباد و بخشی از طریق هلال‌احمر این شهرستان که 90 درصد هزینه‌ها را تأمین کردند.
وی ادامه داد: با همت اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان و با صرف هزینه‌ای بالغ ‌بر 70 میلیون تومان، آب شرب این مسجد واقع در دوراهی میمند در محور فیروزآباد به شیراز از مسیر پنج کیلومتری تأمین شد.
روستا گفت: آب آشامیدنی این مسجد تاکنون از طریق یک تلمبه شخصی تأمین می‌شد که به علت مشکلاتی مانند خشکسالی نمی‌توانست منبع مطمئنی برای خدمات این مسجد به حدود هزار نفر از مراجعه‌کنندگان خود در طول شبانه‌روز باشد.
رئیس اداره اوقاف فیروزآباد افزود: از دیگر مشکلات مسجد بین‌راهی پیامبر اعظم(ص) فیروزآباد، مسئله محوطه‌سازی و همچنین هزینه‌های نگهداری است که امید می‌رود با همکاری خیرین مرتفع شود.
وی بیان كرد: شهرستان فیروزآباد دارای دو مسجد بین‌راهی است که مسجد امام علی (ع) نیز در مسیر فیروزآباد به شیراز جنب دانشگاه پیام نور این شهرستان، روزانه پذیرای مسافران حدود 200 خودرو عبوری است و هزینه‌های نگهداری این مسجد، نیازمند کمک‌های مردمی است.
رئیس اداره اوقاف فیروزآباد در پایان گفت: در مساجد بین‌راهی فیروزآباد، علاوه بر سرویس‌های بهداشتی، ایستگاه‌های صلواتی نیز به‌صورت شبانه‌روزی به ارائه خدمت می‌پردازند.
انتهای پیام

captcha