وجود ۳۵۰ شهید و جانباز مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کشور
کد خبر: 3740569
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
مویدی‌خرم‌آبادی خبرداد:

وجود ۳۵۰ شهید و جانباز مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کشور

گروه اجتماعی ـ رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز حضور در محضر خانواده شهدا را موجب تقویت معنویت در انسان دانست و افزود: ۳۵۰ شهید و جانباز مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کشور وجود دارد.

 وجود ۳۵۰ شهید و جانباز مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کشور

به گزارش ایکنا از لرستان، علی مویدی خرم‌آبادی رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز امروز سه‌شنبه، ۳۰ مرداد در آیین تجلیل از پنج خانواده‌ شهید مبارزه با قاچاق کالا و ارز در لرستان، که در محل استانداری استان برگزار شد، اظهارکرد: خانواده شهدا حق عظیمی به گردن انقلاب داشته و مسئولین و مردم خود را مدیون شهدا و بازماندگان شهدا می‌دانند.
وی با اشاره به این‌که مسئولان باید در صحنه و فضایی که قرار می‌گیرند شهدا را ناظر با اعمال ببینند، خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده شهدا موجب افزایش روحیه معنوی است کمااینکه از معنویت حاکم از خانواده شهدا بهره‌مند شویم.

جامعه نیازمند فرهنگ قرآنی خانواده‌های شهدا

مویدی با ذکر این مطلب که خانواده شهدا نیازمند دیدار به ملاقات نیستند بلکه ما هستیم که نیازمند دیدار با آنان هستیم، افزود: جامعه فرهنگ معنوی قرآنی خانواده‌های شهداست.
رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ادامه داد: ریاست محترم جمهور بر مسئولان تکلیف کردند تا که در سفر به استان‌ها با خانواده شهدا دیدار کنند و از نکات و پیشنهادات آنان مورد توجه قرار گیرد.
وی به وجود ۳۵۰ شهید و جانباز مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کشور اشاره و افزود: دستگاه قضایی لرستان ازجمله دستگاهای قضایی برتر کشوری در برخورد با سوداگران قاچاق کالا و ارز است.

انتهای پیام

captcha