کد خبر: 3744445
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶

«طلایه‌داران تبلیغ» مرودشت گردهم می‌آیند

«طلایه‌داران تبلیغ» مرودشت گردهم می‌آیند گروه اجتماعی ـ رئیس اداره تبلیغات اسلامی مرودشت از برگزاری همایش «طلایه‌داران» تبلیغ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام عبدالعظیم ارودا، رئیس تبلیغات اسلامی مرودشت امروز، 14 شهریورماه گفت: همایش بزرگ طلایه‌داران تبلیغ در آستانه ماه محرم با حضور روحانیان و هیئت‌های مذهبی و مسئولان شهر در سالن شهرداری مرودشت برگزار می‌‌شود.
وی افزود: در ماه محرم و صفر فضای تبلیغاتی بسیار مساعدی برای هیئت‌های مذهبی و مساجد شهرستان وجود دارد که زمینه را برای حضور مبلغین آماده كرده است.
ارودا اظهار كرد: در همایش طلایه‌داران تبلیغ تمامی مبلغین بومی از حوزه علمیه امام صادق(ع) وحوزه فاطمه الزهرا(س)، ائمه جماعات حضور دارند که در این همایش امام جمعه، رئیس حوزه، فرمانده سپاه و مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس سخنرانی می‌کنند.
رئیس تبلیغات اسلامی مرودشت بیان كرد: در این همایش مسئولان برخی از نهادها و ادارات با حضور خود در خصوص اهمیت ماه محرم و صفر و عزاداری برای سیدالشهدا(ع) مطالبی را ارائه خواهند كرد.
وی افزود: در بخش بانوان نیز با هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی بانوان مبلغ از حوزه علمیه فاطمه الزهرا(س) شهرستان مرودشت فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی را به این اداره اعلام می‌كنند.
انتهای پیام

captcha