شرکت ۱۵۰ استاد و مربی قرآنی بروجرد در کارگاه سبک زندگی قرآنی
کد خبر: 3744755
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴

شرکت ۱۵۰ استاد و مربی قرآنی بروجرد در کارگاه سبک زندگی قرآنی

گروه فرهنگی ـ رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد از بهره‌مندی بیش‌از 150 مربی و اساتید قرآنی این شهرستان در کارگاه سبک زندگی قرآنی خبر داد.

شرکت ۱۵۰ استاد و مربی قرآنی بروجرد در کارگاه سبک زندگی قرآنی

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از بهره‌مندی بیش‌از ۱۵۰ مربی و اساتید قرآنی این شهرستان در کارگاه سبک زندگی قرآنی خبر داد.
وی گفت: یکی‌از راه‌های سعادت انسان‌ها، شناخت سبک زندگی قرآنی است، اگر میزان آگاهی جامعه از این دوره‌ها حس شود، راه‌های مقابله با هجمه‌ها و شبهات دشمنان اسلام به شکل مؤثری رفع خواهد شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد تأثیر برنامه‌های قرآنی بر افکار عمومی و عملکرد آن‌را به‌ویژه از نظر تربیتی و جامعه پذیری را موثر دانست و افزود: خانواده هادر این زمینه بیش از گذشته فعال باشند.
وی گفت: این کارگاه آموزشی با حضور لطفی، استاد برجسته کشور ویژه مربیان، فعالان، اساتید، و معلمین قرآنی برگزار شد.

فعالیت ۱۰۰ مبلّغ و مبلّغه به‌صورت مستمر در بروجرد
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد همچنین از فعالیت 100 مبلّغ و مبلّغه به‌صورت مستمر در این شهرستان خبر داد و اظهارکرد: بزرگ‌ترین و مهم‌ترین اهداف مبلغین، تعمیق بخشیدن به باورهای دینی و نهادینه کردن فرهنگ اسلامی در سطح جامعه است.
جعفرپور افزود: مبلغین و ائمه جماعات مساجد، سربازان خط مقدم جبهه فرهنگی هستند و باید برای مقابله با دشمنان تفکرات اسلام و شیعیان، خود را آماده کنند تا با سلاح علم و منطق و استدلال، پاسخ شبهات و هجمه‌های فرهنگی را بدهند.
وی ضمن اشاره به فعالیت مستمر بیش‌از ۱۰۰ مبلغ و مبلغه در شهرستان بروجرد، خاطرنشان کرد: نیاز هست که به خواسته‌های به حق آن‌ها جهت پیشرف فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی، توجه جدی شود تا با خاطری آسوده، در مقابله با جنگ نرم دشمن، فعالیت کنند.

انتهای پیام

captcha