دولت از نیروهای انقلابی و جوان استفاده کند
کد خبر: 3752899
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳

دولت از نیروهای انقلابی و جوان استفاده کند

گروه سیاست و اقتصاد - امام‌جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه تجربه در این چندسال نشان داد که کشور را نمی‌توان با مدیران بازنشسته به سمت جلو سوق داد، بیان کرد: دولت باید از نیروهای انقلابی و جوان استفاده کند.

به گزارش ایکنا از اصفهان، آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی امروز خطبه‌های نماز جمعه اصفهان اظهار کرد: کسانی که به قرآن و اهل بیت(ع) تمسک کنند، دارای دین واقعی یعنی اسلام هستند، اما برخی از کشورهای عربی که تنها به قرآن تمسک کردند، نتوانستند در برابردشمنان بایستند و مقاومت کنند، بدتر اینکه حتی با آنها همراهی نیز کردند که در نهایت چیزی جز ذلت نصیب آنان نشد.

وی افزود: رئیس جمهور آمریکا وعده شکست ایران را در ظرف دو ماه داده بود، ولی دیدیدیم که وعده او عملی نشد، نه تنها این وعده، بلکه اینها 40 سال است از این حرف‌ها زیاد می‌زنند، اما موفق نمی‌شوند.

وی با بیان اینکه درخت انقلاب روز به روز توانمندتر و تنومندتر می‌شود، در حالی که شاهد ضعف روزافزون دشمن هستیم، افزود: مردم همواره پای‌بند انقلاب هستند و انقلاب را حفظ می‌کنند.

امام‌جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه تجربه در این چندسال نشان داد که کشور را نمی‌توان با مدیران بازنشسته به سمت جلو سوق داد، بیان کرد: دولت باید از نیروهای انقلابی و جوان استفاده کند.

مهدوی با اشاره به سخنان دیروز مقام معظم رهبری در جمع پرشور بسیجیان، گفت: امید اصلی مقام معظم رهبری بعد از خدا، به شما مردم و به ویژه جوانان بسیجی است.

وی با اشاره به جادثه تروریستی اهواز، افزود: بعد از این حادثه، سپاه و نیروهای نظامی پاسخ قاطع و محکمی به تروریست‌ها دادند، و پیام آن این بود که دیگر دوره بزن و در رو تمام شده است.

انتهای پیام

captcha