تولید گفتمان؛ شاخصه قدرت نرم کشور
کد خبر: 3753010
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳
خادمی مطرح کرد:

تولید گفتمان؛ شاخصه قدرت نرم کشور

گروه اجتماعی ـ استاندار لرستان با اشاره به قدرت نرم نظام اسلامی ایران، اظهارکرد: شاخصه قدرت نرم نظام اسلامی ایران در الهام‌بخشی و تولید گفتمان است.

تولید گفتمان؛ شاخصه قدرت نرم کشور

 

به گزارش ایکنا از لرستان، سیدموسی خادمی، استاندار لرستان، امروز شنبه، ۱۴مهر در صبحگاه نیروهای مسلح لرستان که به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، نیروی انتظامی را مظهر قدرت و اقتدار کشور دانست و اظهارکرد: جمهوری اسلامی ایران از حیث قدرت دفاعی و بازدارندگی در بهترین شرایط در طول تاریخ خود قرار دارد.
وی با اشاره به این‌که با پیروزی انقلاب اسلامی ایران شاهد رشد و پیشرفت کشور در تمام عرصه‌ها بودیم، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران پس‌از انقلاب به‌لحاظ زیرساخت‌ها در حوزه بنادر، راه‌ها تامین نیازهای اساسی در جایگاه مناسبی قرار گرفته است.
خادمی با ذکر این مطلب که امروز جمهوری اسلامی ایران با این توان بازدارندگی و قدرت پاسخ‌دهی بالا حتی حرکت‌های کوچک دشمن را با قدرت و با پاسخی بزرگ‌تر جواب می‌دهد، افزود: در شرایط امروزی هیچ دشمنی نمی‌تواند چشم طمع و حمله نظامی به ایران را داشته باشد.
استاندار لرستان با بیان این‌که جمهوری اسلامی ایران به‌لحاظ شاهص‌های سخت جغرافیایی در منطقه، از حیث منابع انرژی به‌عنوان منابع استراتژیک جزو سه کشور اول جهان است، ادامه داد: ایران از جنبه نیروی انسانی آماده و توسعه یافته در رده بهترین کشورها قرار دارد.

انتهای پیام

captcha