رئیس ستاد نماز جمعه شیراز منصوب شد
کد خبر: 3755465
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴

رئیس ستاد نماز جمعه شیراز منصوب شد

گروه اجتماعی ـ طی حكمی از سوی نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس، رئیس ستاد نماز جمعه شیراز منصوب شد.

به گزارش ایكنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژكام، نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس طی حكمی احمد فخارزاده را به‌مدت یك سال به سمت رئیس ستاد نماز جمعه شیراز و مدیر مجموعه فیزیكی مسجد جامع شهدا منصوب كرد.
در این حكم آمده است:‌
«نظر به تجارب ارزشمند جنابعالی در مسئولیت‌های مختلف، به موجب این حکم به مدت یکسال به عنوان «رئیس ستاد نماز جمعه شهر شیراز» به مدت یک سال منصوب می‌گردید.
ان‌شاءالله با تعامل سازنده با مسئولین امر و همکاری دست‌اندرکاران نسبت به ایجاد فضایی مناسب و سرشار از معنویت جهت نمازگزاران محترم و تکریم مومنینی که به حق مورد کرامت الهی هستند به ویژه جوانان و نوجوانان که سرمایه‌های نظام و ذخیره‌ای برای فردای جامعه هستند با تلاش و کوشش فراوان و در خور شان نماز جمعه اقدام لازم مبذول دارید.
همچنین با توجه به پراکندگی واحدهای مختلف تحت اشراف نماینده ولی فقیه در مصلای جمعه سابق و لزوم هماهنگی بین آن‌ها، به موجب این حکم «مدیریت مجموعه فیزیکی مسجد شهدا» نیز به عهده جنابعالی واگذار می‌گردد.
بدیهی است مسئولین محترم مجموعه‌های حاضر در مصلی هماهنگی لازم را با شما خواهند نمود. توفیق روز افزون شما را از درگاه حضرت احدیّت مسئلت می‌نمایم».
یادآور می‌شود، پیش از این و در دوره مرحوم آیت‌الله ایمانی، نماینده سابق ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه فقید شیراز، بهروز پرنیان مسئولیت این سمت را به عهده داشت.
انتهای پیام

captcha