اعلام فراخوان داستان کوتاه «سربازان وطن» در البرز
کد خبر: 3756134
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷

اعلام فراخوان داستان کوتاه «سربازان وطن» در البرز

گروه فرهنگی - فراخوان داستان کوتاه «سربازان وطن» توسط دبیرخانه فرهنگی ـ شهید خانی با همکاری حوزه هنری البرز منتشر شد.

اعلام فراخوان داستان کوتاه «سربازان وطن» در البرز

اسماعیل آجرلو، رئیس حوزه هنری البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: دبیرخانه فراخوان «سربازان وطن» را به شکل ویژه در دو بخش سرگذشت و شهادت سرلشگر تکاور «شهید ابراهیم خانی» و همچنین پاسداشت رشادت‌ها و فداکاری‌های نیروهای تکاور در دوران دفاع مقدس در زمینه داستان کوتاه اعلام کرده است.
وی افزود: هدف اصلی این فراخوان همکاری و مشارکت نویسندگان سراسر کشور برای بیان حضور و نقش بی‌بدیل نیروهای تکاور ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس و به ویژه فداکاری‌ها و رشادت‌های سرلشگر تکاور شهید «ابراهیم خانی» با زبان داستان و به شکل هنرمندانه است تا نسل جوان و عموم مردم جامعه با این میراث گران‌بهای فرهنگی و اجتماعی خود هرچه بیشتر و بهتر آشنا شوند.
آجرلو بیان کرد: این فراخوان در دو بخش اصلی و جنبی منتشر شده و نویسندگان سراسر کشور تا پایان آذرماه 97 مهلت دارند که آثار خود را از طریق سایت دبیرخانه فرهنگی هنری شهید خانی و رایانامه shahidkhani-fest@gmail.com ارسال کنند.
این مسئول گفت: آثار برگزیده علاوه بر تقدیر و اهدای جوایز در قالب کتاب مجموعه داستان کوتاه «سربازان وطن» نیز منتشر می‌شوند و علاقه‌مندان می‌توانند متن و پوستر فراخوان و همچنین جوایز و مقررات و نحوه ارسال آثار را در سایت دبیرخانه به نشانیwww.khani-fest.com مشاهده کنند.
انتهای پیام

captcha